ΠΕΣΣ: Χωρίς τεκμηρίωση και επιχειρηματολογία η πρόταση του υπουργείου για τον επανασχεδιασμό των δομών Εκπαίδευσης

Η  ΠΕΣΣ τοποθετήθηκε  στη σημερινή Ημερίδα του Υπουργείου Παιδείας, με θέμα: «Νέο Δίκτυο Δομών Υποστήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου»,με την παρακάτω ομόφωνη απόφαση.

Κύριε Υπουργέ, κύριε πρώην Υπουργέ, κυρίες και κύριοι Βουλευτές, κυρίες και κύριοι Σύνεδροι, συνάδελφοι εκπαιδευτικοί,

Το ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων (ΠΕΣΣ) παρίσταται στη σημερινή ημερίδα με στόχο να καταδείξει τόσο την αναίτια προχειρότητα της ακολουθούμενης διαδικασίας, όσο και να στιγματίσει τις γενικές αρχές του δημοσιευθέντος πλαισίου, για τις οποίες επιφυλάσσεται να δημοσιοποιήσει αναλυτικές θέσεις με την απαραίτητη επιστημονική εγκυρότητα και ακαδημαϊκή δεοντολογία. Η εν τοις πράγμασι κατάργηση του θεσμού των ΣΣ, που υπήρξε κατάκτηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, παρά και τις πρόσφατες υποσχέσεις της πολιτικής ηγεσίας περί αναβάθμισης, αντανακλάται πλήρως στη συγκεκριμένη μεθόδευση και δικαιολογεί τις συνεχείς αναβολές ουσιαστικού διαλόγου με το σώμα των Σχολικών Συμβούλων.

Η κατεπείγουσα πρόσκληση των φορέων φέρει προ τετελεσμένων αποτελεσμάτων, καθώς είναι αδύνατη η όποια τοποθέτηση με έγκυρο και σοβαρό τρόπο επί θεμάτων που χρήζουν απαραίτητη επιστημονική προετοιμασία και υπευθυνότητα.

Το δημοσιευθέν κείμενο αρχών αντανακλά θέσεις, παραδοχές και προσεγγίσεις χωρίς καμιά ερευνητική τεκμηρίωση και επιχειρηματολογία, με διατυπώσεις διαισθητικού χαρακτήρα και θεωρητικές παραδοχές ενός επιστημολογικού περικείμενου το οποίο δεν εδράζεται στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Η ουσιαστική αναβάθμιση του έργου και του ρόλου του Σχολικού Συμβούλου αποτελεί πάγιο αίτημα της Ένωσης και προς αυτή την κατεύθυνση έχει εκφρασθεί με τον πιο επίσημο τρόπο η ΠΕΣΣ, καταθέτοντας από το Μάρτιο του 2016, στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου, αναλυτικό πλαίσιο υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου και της αναβάθμισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι δεν θα συνηγορήσουν στην απαξίωση του έργου και της υπόληψης των μέχρι τώρα στελεχών, που υποδεικνύονται ως υπεύθυνα για τις όποιες κακοτοπιές και αδυναμίες της πολιτικής σκηνής να αναλάβει έγκαιρα τις ευθύνες της. Απορρίπτουμε τον πυρήνα της συγκεκριμένης πρότασης, ως γενικόλογο, ανεφάρμοστο, αναποτελεσματικό και ομιχλώδη και ζητάμε τη δρομολόγηση των διαδικασιών ενός αξιόπιστου, έγκυρου και ουσιαστικού διαλόγου.

[Η παρούσα τοποθέτηση είναι ομόφωνη Απόφαση του ενδεκαμελούς ΔΣ της ΠΕΣΣ]

Αθήνα, 25 Οκτωβρίου 2017

Αριθμός πρωτοκόλλου: 24

Προς: – Υπουργό Παιδείας Κοινοποίηση: – Σχολικοί Σύμβουλοι – ΜΜΕ

Για το Δ.Σ. της Π.Ε.Σ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΗ – ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΤΑ

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*