Προτάσεις της ΠΕΣΣ για την αναβάθμιση του Λυκείου

Το ζήτημα της υποβάθμισης του Λυκείου έχει απασχολήσει το υπουργείο Παιδείας εδώ και δεκαετίες.

Το 1998, στην κατεύθυνση της ενίσχυσης του Λυκείου, θεσπίσθηκε το σύστημα εξέτασης 14 μαθημάτων στη Β΄ Λυκείου και ισάριθμων μαθημάτων στη Γ΄ Λυκείου. Μετά από δύο χρόνια τα εξεταζόμενα μαθήματα μειώθηκαν σε 9 στη Β΄ τάξη και 9 στη Γ΄ τάξη. Στη συνέχεια, το 2005 οι εξετάσεις στη Β΄ Λυκείου καταργήθηκαν και τα εξεταζόμενα μαθήματα στη Γ΄ τάξη μειώθηκαν σε 6. Αργότερα, το 2013 ακολούθησε η θέσπιση ενός νέου πλαισίου λειτουργίας του Λυκείου με την εισαγωγή της τράπεζας θεμάτων, την προσμέτρηση των βαθμών των τριών τάξεων του Λυκείου και τον περιορισμό των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων σε 4. Το συγκεκριμένο πλαίσιο εφαρμόσθηκε μόνο στην Α΄ Λυκείου και στη συνέχεια τροποποιήθηκε. Τελικά, αυτή τη στιγμή, με τους μαθητές να ασχολούνται μόνο με 4 ή 5 μαθήματα, τα οποία και εξετάζονται πανελλαδικά, το Λύκειο έχει επιστρέψει στην κατάσταση πριν το 1999, δηλαδή στην εποχή των δεσμών, μια περίοδο που το Λύκειο είχε απαξιωθεί πολύ.

Δείτε αναλυτικά παρακάτω τις προτάσεις της ΠΕΣΣ

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*