Πρόγραμμα εξ αποστάσεως «Social Media Marketing» από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων


Πρόγραμμα εξ αποστάσεως «Social Media Marketing» από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όσους θέλουν να μάθουν τα κατάλληλα εργαλεία και να δημιουργήσουν μια στρατηγική marketing στα social media και να την εφαρμόσουν με επιτυχία σε μια επιχείρηση. Οι υποψήφιοι μπορεί να είναι επιχειρηματίες, σ φοιτητές καθώς και όσοι έχουν μια επαφή με τα social media και επιθυμούν να εμβαθύνουν σε αυτά . Επίσης σε όσους θέλουν να εμπλουτίσουν και να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους, έτσι ώστε να μπορέσουν να ενισχύσουν το βιογραφικό τους προς εύρεση εργασίας.

Ειδικότερα το πρόγραμμα απευθύνεται σε – Απόφοιτους ΑΕΙ και ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής – Απόφοιτους ΙΕΚ ή Λυκείου που έχουν επαφή με τα social media – Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων – Ελεύθερους επαγγελματίες – Υπεύθυνους Marketing μεσαίων και μεγάλων εταιρειών – Όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν μία νέα καριέρα ως Internet Advertisers – Όσους θέλουν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους. – Όσους βρίσκονται στην ανεύρεση εργασίας και θέλουν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Η θεματική ενότητα αποσκοπεί στο να εισάγει τον σπουδαστή στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και τις δυνατότητες του Μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων, επισημαίνοντας τις γνώσεις που θααποκτήσει και την εφαρμογή τους προς όφελος μιας επιχείρησης.

ΠΡΟΣΔΟΚΩΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ο πρόγραμμα στοχεύει στο να επιτευχθεί: -Η βελτίωση της εικόνας και της επικοινωνίας της επιχείρησης με τους πελάτες. -Να γίνει αντιληπτή η φιλοσοφία του Social Media Marketing. -Ο εμπλουτισμός των γνώσεων με τεχνικές του Social Media Marketing. -Να μάθουν οι εκπαιδευόμενοι τις διαθέσιμες πλατφόρμες για Social Media Marketing. -Να μπορεί να στηθεί με επιτυχία η ετοιμασία ενός Internet Marketing plan. -Η προσέλκυση νέων πελατών και η αύξηση των πωλήσεών.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Η θεματική ενότητα Μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων-(Social Media Marketing) αποτελείται από έξι (8) διδακτικές ενότητες, οι οποίες είναι οι ακόλουθες :

ΠΡΩΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Εισαγωγή στο Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και τις δυνατότητες του Μάρκετινγκ των κοινωνικών δικτύων

ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Οι δυνατότητες του Google+ και Google Business

ΤΡΙΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Διαχείριση εταιρικών σελίδων στο Facebook

ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Εταιρικό προφίλ στο Instagram και ένωση με Facebook ΠΕΜΠΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : Δημιουργία διαφημίσεων στο Twitter προς όφελος των επιχειρήσεων

ΕΚΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Εταιρική σελίδα στο LinkedIn και αναζήτηση συνεργατών με ικανά προσόντα.

ΕΒΔΟΜΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: YouTube Μάρκετινγκ και κανάλια για δημιουργία εσόδων ΟΓΔΟΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: Δημιουργία pin στο Pinterest και αύξηση της αλληλεπίδρασης των χρηστών Υπεύθυνος Διοικητικής Υποστήριξης της Θεματικής Ενότητας και του Προγράμματος Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης κ. Αποστόλης Τσιούρης Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων e-mail : atsiuris@cc.uoi.gr τηλ. 2651005929

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *