Σήμερα γιορτάζεται η παγκόσμια ημέρα διατροφής

Το κλειδί για την προάσπιση της σωματικής και ψυχικής υγείας και τη διασφάλιση της μακροζωίας είναι η Διατροφή.

Η λέξη «διατροφή» δεν είναι μόνο η απώλεια βάρους ή σωματικού λίπους, είναι ο κλάδος της υγείας, που ασχολείται με τη μελέτη της τροφής, είναι η διάδοση και υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών.
Οι λόγοι που πρέπει να ακολουθήσετε για μια ισορροπημένη διατροφή είναι πολύ και τα οφέλη πολύ σημαντικά.
1. Καλή υγεία
Μια ισορροπημένη διατροφή η οποία περιλαμβάνει φυσικά, μη επεξεργασμένα τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων (γάλακτος, κρέατος, λαχανικών, φρούτων, ψωμιού και δημητριακών), ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα προστατεύοντας τον οργανισμό μας από ανεπιθύμητες λοιμώξεις ή διαταραχές.
2. Καλή ψυχολογία
Το τι τρώμε επιδρά στο πώς αισθανόμαστε.
Μια διατροφή πλούσια σε λαχανικά, φρούτα, ψάρια, ξηρούς καρπούς, δημητριακά ολικής αλέσεως και ελαιόλαδο, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας της σε αντιοξειδωτικές ουσίες και ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, μπορεί να εμποδίσει την κατάθλιψη.
Οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες όπως το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, ο τόνος και ο σολομός, μπορούν λειτουργήσουν το ίδιο με τα αντικαταθλιπτικά φάρμακα».
3. Αντιγήρανση
Μια ισορροπημένη διατροφή εξασφαλίζει μακροζωία και καλύτερη ποιότητα ζωής στην τρίτη ηλικία.
Με μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε υγρά (νερό και μη αλκοολούχα ροφήματα) θα βοηθήσει στη σωστή ενυδάτωση του οργανισμού. Η πρόσληψη φυσικών αντιοξειδωτικών μέσω της τροφής εμποδίζει όλες τις διαδικασίες γήρανσης του οργανισμού και ειδικότερα τη σκλήρυνση των αγγείων, συμβάλλοντας έτσι στην καλή λειτουργία της καρδιάς, των πνευμόνων και του εγκεφάλου.
Μια υγιεινή διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες αυξάνει την κινητικότητα του πεπτικού σωλήνα και τη δυνατότητα απορρόφησης του στομάχου.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*