Φιλόλογοι: Ο υπουργός ψεύδεται

Φιλόλογοι: Ο υπουργός ψεύδεται

“Αποδίδει ψευδώς στην Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων προτάσεις «περί μείωσης του αριθμού των εισακτέων στις φιλοσοφικές σχολές και κατάργησης των τμημάτων της Φιλοσοφικής» τις οποίες ουδέποτε η Ένωσή μας έχει διατυπώσει”.

Τη λύπη της διατυπώνει η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων ,διότι όπως υποστηρίζει με ανακοίνωσή της, ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου ψευδώς αποδίδει στην Ένωση προτάσεις που δεν έχουν γίνει.

«Λυπούμεθα που για άλλη μια φορά ο Υπουργός Παιδείας κ. Κώστας Γαβρόγλου, αγνοώντας μάλιστα τη σχετική διαμαρτυρία μας  («Μια απάντηση στον Υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου»,  ΠΕΦ, 7/9/2018),  επιμένει να αποδίδει ψευδώς στην Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων προτάσεις «περί μείωσης του αριθμού των εισακτέων στις φιλοσοφικές σχολές   και κατάργησης των  τμημάτων  της Φιλοσοφικής» τις οποίες ουδέποτε η Ένωσή μας έχει διατυπώσει», τονίζει χαρακτηριστικά σε ανακοινωθέν η Πανελλήνια Ενωση Φιλόγων, και τονίζει:

Α. Συγκεκριμένα  αναφερόμαστε στα όσα αναληθή για την ΠΕΦ και πάλι  ισχυρίστηκε -συνοδεύοντας μάλιστα τις αναφορές του αυτές  με απαξιωτικά σχόλια  για την επιστημονική μας  Ένωση- σε πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή της 12ης Σεπτεμβρίου 2018.

Β. Παρακαλούμε για την αποκατάσταση της αλήθειας και καλούμε τον κ. υπουργό σε ειλικρινή,  δημοκρατικό και ισότιμο διάλογο για το  μέλλον της ανθρωπιστικής παιδείας.

Τι είπε ο υπουργός Παιδείας και προκάλεσε την αντίδραση της ΠΕΦ

Ο υπουργός Παιδείας αναφερόμενος στις αντιδράσεις στο Σχέδιο για αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, είπε τα εξής:

  •     Από την εκπαιδευτική κοινότητα δεν έχω δει αντιδράσεις
  •     Η ΟΛΜΕ δεν έχει βγάλει ακόμη ανακοίνωση, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ έχει προβεί  σε κάποιες δηλώσεις, όπως και η Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων .
  •     Η ΠΕΦ αποκλειστικά ασχολείται με το θέμα των Λατινικών . Αν δείτε δε τις προτάσεις που κάνει είναι ανατριχιαστικές. Λέει αντί τέσσερα μαθήματα τα παιδιά  να δίνουν  εξετάσεις σε 6 μαθήματα, ότι πρέπει να μειωθεί ο αριθμός  των φοιτητών στις Φιλοσοφικές και θα πρέπει τα τμήματα να ενοποιηθούν. Αυτά δεν είναι εκτός τόπου και χρόνου; Αλλά μου κάνει εντύπωση ποιοι τα σκέφτονται αυτά.
  •     Τους καταλογίζω ακραίο συντεχνιασμό.
  •     Διάφοροι νομίζουν ότι το Πσνεπιστήμιο είναι να πηγαίνεις για να βρίσκεις μετά δουλειά. Δεν είναι έτσι.
  •     Το  Πανεπιστήμιο είναι για να μορφώνεσαι.
  •     Εγώ λέω να δούμε από που έρχονται οι αντιδράσεις. Οι αντιδράσεις έρχονται γύρω από το ζήτημα των Λατινικών  και από τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ, ο οποίος το πρώτο που σκέφτηκε, άκουσον, άκουσον, είναι  μην κάνετε αυτό το σύστημα διότι τα δικά μας μέλη, οι καθηγητές δηλαδή, θα είναι επιρρεπείς,  σε πιέσεις των γονιών, Αν είναι δυνατόν να σκέφτεται για τα μέλη του ότι δεν έχουν αντιστάσεις.Ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ μέσα σε ένα μένος αντιπολιτευτικό υποτιμά και προσβάλει  τα ίδια τα μέλη της Ομοσπονδίας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *