2ο Μαθητικό Συνέδριο Καρδίτσας: «αυτό που μας ενώνει…»

Με δύο σημαντικούς προσκεκλημένους ομιλητές ξεκινά την Τετάρτη 8 Μαΐου 2019 στις 7 το απόγευμα, το 2ο Μαθητικό Συνέδριο Καρδίτσας .Πρόκειται για την Ιωάννα Λαλιώτου, Αντιπρύτανη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τον Γιώργο Τσιάκαλο, Ομότιμο καθηγητή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Οι εισηγήσεις απευθύνονται σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς και θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα ΑΦΡΟΔΙΤΗ του ξενοδοχείου ΚΙΕΡΙΟΝ.Το πρόγραμμα των μαθητικών συνεδριάσεων είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα
synkar2019.wixsite.com/synkar2019. Σήμερα παραχωρήθηκε συνέντευξη τύπου από τους, Δ/ντη Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Μιχάλη Παπανούσκα, κ. Γεωργία Καραγιάννη, προϊσταμένη εκπαιδευτικών θεμάτων της ΔΔΕ και τον κ. Νικόλαο Διαμαντή, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ04.01 και πρόεδρο της επιστημονικής επιτροπής του μαθητικού συνεδρίου. Ο κ. Παπανούσκας αναφέρθηκε στο περσινό πρώτο επιτυχημένο μαθητικό συνέδριο και στην απόφαση η προσπάθεια αυτή να συνεχιστεί. Τόνισε ότι το συνέδριο επιδιώκει να αναδείξει τις μαθητικές δυνατότητες και δραστηριότητες και να τις παρουσιάσει στο ευρύτερο κοινό. Η κ. Καραγιάννη σημείωσε ότι οι εργασίες του συνεδρίου θα γίνουν στο Εσπερινό Σχολείο την Πέμπτη και την Παρασκευή. Στο συνέδριο συμμετέχει το σύνολο των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νομού με περισσότερες από 60 εισηγήσεις. θα γίνονται παράλληλες συνεδρίες σε δύο αίθουσες και σε κάθε αίθουσα θα πραγματοποιούνται τρεις χρονικά κύκλοι. Οι θεματικές είναι: Περιβάλλον, αειφορική εκπαίδευση, ενεργειακή πολιτειότητα, τέχνες,πολιτισμός, εκπαίδευση. Ο κ. Διαμαντής ανέφερε ότι οι παιδαγωγικοί στόχοι του συνεδρίου θα μπορούσαν να χωριστούν σε δύο κατηγορίες, στους γενικούς στόχους του συνεδρίου ως συνέδριο και στους επιμέρους στόχους οι οποίοι σχετίζονται με τη θεματική του ενότητα.
Στους γενικούς στόχους εντάσσονται γενικά η μύηση των μαθητών στην νοοτροπία των συνεδρίων όπως για παράδειγμα:
1. Η μύηση των μαθητών στον τρόπο οργάνωσης και παρουσίασης μιας επιστημονικής εργασίας, ξεκινώντας από τον τυπικό τρόπο γραφής και παρουσίασης της εργασίας και καταλήγοντας στην δομή και συγκρότησης αυτής.
2. Καθώς επίσης και η ανάπτυξη της νοοτροπίας συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων με απώτερο στόχο τη διάδοση της επιστημονικής γνώσης στο βαθμό στον οποίον είναι εφικτό σε αυτή την ηλικία.
Οι ειδικοί στόχοι, καθορίζονται από τις θεματικές ενότητες του συνεδρίου. Το θέμα του συγκεκριμένου συνεδρίου είναι «Αυτό που μας ενώνει» και ως κύριος στόχος θα μπορούσε να αναφερθεί:
Η κατανοηθεί της ωφελιμότητα της σύνθεσης των διαφορετικών απόψεων , ως αποτέλεσμα της καταλυτικής δράσης της δημοκρατικής νοοτροπίας και όχι τη μετατροπή αυτών σε συγκρούσεις έχοντας ως αποτέλεσμα την περιχαράκωση και την απομάκρυνση μεταξύ των μελών μιας κοινωνίας».

Attachments

  • 1 (63 kB)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *