Το ΙΕΠ προσκαλεί φοιτητές να δημιουργήσουν τo νέο του λογότυπο.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης της συμμετοχής των νέων σε σχετικές πρωτοβουλίες προσκαλεί προπτυχιακούς/ες φοιτητές/τριες ΑΕΙ/ΤΕΙ Τμημάτων Εικαστικών, Εφαρμοσμένων Τεχνών, Γραφιστικής καθώς και φοιτητές /τριες της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών και της Αρχιτεκτονικής να υποβάλλουν προτάσεις για τη δημιουργία του νέου Λογότυπου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Αντικείμενο της παρούσας πρόσκλησης είναι η δημιουργία λογότυπου που να αναδεικνύει το όραμα του φορέα στο πλαίσιο των σκοπών και των αρμοδιοτήτων του. Το ΙΕΠ αποτελεί τον επίσημο επιστημονικό σύμβουλο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε θέματα σχετικά με την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Σκοπός του είναι η διαρκής επιστημονική και τεχνική υποστήριξη του σχεδιασμού και της εφαρμογής της Εκπαιδευτικής Πολιτικής από το ΥΠΠΕΘ. Το ΙΕΠ μέσω της επιστημονικής έρευνας και μελέτης, συνεισφέρει καθοριστικά στη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος, στον εκσυγχρονισμό των γνώσεων που διδάσκονται, στην υιοθέτηση νέων καινοτόμων διδακτικών μεθόδων ενώ ενισχύει την ιδέα ενός ολοκληρωμένου σχολείου για ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στη γνώση όλων των μαθητών του εκπαιδευτικού συστήματος στην Ελλάδα.

Σε αυτό το πλαίσιο το ΙΕΠ προωθεί δράσεις και καταθέτει προτάσεις σε θέματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, αναβάθμισης του εκπαιδευτικού υλικού και ανανέωσης των σχολικών εγχειριδίων. Επίσης, προάγει την έρευνα για την πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου, την πρόσβαση μαθητών με αναπηρία ή /και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – ανεξαρτήτως κοινωνικού, πολιτισμικού ή γλωσσικού υποβάθρου – στα αγαθά της εκπαίδευσης. Γενικά, συμβάλλει με ενέργειες, οι οποίες υποστηρίζουν την καλλιέργεια δημοκρατικών στάσεων μέσα σε ένα δημιουργικό και εξελισσόμενο σχολικό περιβάλλον.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*