Μία μεγάλη αδικία με τις προσλήψεις αναπληρωτών ειδικής αγωγής μέσω ΑΣΕΠ

Μία μεγάλη αδικία που συμβαίνει που έχει να κάνει με τις προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαίδευτικών ειδικής αγωγής μέσω του ΑΣΕΠ.

 

Είμαστε μία ομάδα εκπαιδευτικών οι οποίοι έχουμε αποκτήσει βασικό ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ειδική αγωγή το δηλώσαμε στην ηλεκτρονική αίτηση του ΑΣΕΠ και παράλληλα το καταθέσαμε και στις αρμόδιες Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, πλην όμως στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΑΣΕΠ δεν βάλαμε τον αριθμό 1 στο κουτάκι που έλεγε βασικός τίτλος ή μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην Ειδική Αγωγή. Στην ουσία έπρεπε να το δηλώσουμε δύο φορές.

Το μεταπτυχιακό μας και το δηλώσαμε και το καταθέσαμε στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Είναι ένα προσόν που έχουμε αποκτήσει στο παρελθόν και δεν είναι ένα νέο προσόν που το αποκτήθηκε μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των αιτήσεων του ΑΣΕΠ. Στην δικιά περίπτωση το έχω αποκτήσει το έτος 2013 και είναι παράλογο για μία παράληψη που έγινε από ένα μεγάλο μέρος υποψηφίων λόγω του ότι δεν έγινε κατανοητό ότι πρέπει να το δηλώσεις δύο φορές να χάνεις 20 μόρια τα οποία σε ρίχνουν 200 με 300 θέσεις το λιγότερο.
Επίσης, είναι ένα προσόν απαραίτητο προκειμένου να ενταχθούμε στον Πίνακα Β, όπως και έχει γίνει. Ζητάμε να γίνουν δεκτές και οι δικές μας ενστάσεις όπως θα γίνει και με τις ενστάσεις σχετικά με το παράβολο, καθώς πρόκειται για ένα ήδη καταχωρημένο προσόν και όχι την καταχώρηση νέου, όπως αναγράφεται στον κανονισμό του ΑΣΕΠ.

Παρακαλώ όπως από την πλευρά σας μας βοηθήσετε να προβληθεί το πρόβλημά μας και λυθεί καθώς έχουμε κάνει όλοι μας πάρα πολλές θυσίες για να ακολουθήσουμε το συγκεκριμένο επάγγελμα .

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων –  Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Επιστολή ελλιπούς μοριοδότησης προσόντων

Το πρόβλημα προέκυψε καθώς αρκετοί από τους υποψηφίους (περίπου 250 από τη πρωτοβάθμια με τον αριθμό να αυξάνεται κατά πολύ με την πρόσθεση των υποψηφίων της δευτεροβάθμιας) ενώ δήλωσαν κανονικά και όπως προβλεπόταν το πτυχίο ή το μεταπτυχιακό τους δεν πάτησαν τον αριθμό 1 κάτω από το πεδίο ‘’Αριθμ. Μεταπτ. τίτλων ή για ΠΕ61,ΠΕ71 πτυχίο με ειδική κατεύθυνση’’. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα στους συγκεκριμένους υποψήφιους να μην προσμετρηθούν τα 20 μόρια του βασικού τίτλου σπουδών Ειδικής Αγωγής ΠΕ61 και ΠΕ71 αλλά και του μεταπτυχιακού ειδικής αγωγής εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης. Ωστόσο, πρέπει να αναφερθεί ότι ο βασικός τίτλος σπουδών ΠΕ 61 και ΠΕ71, όπως και το μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής εμφανίζονται καταχωρημένα και οι εκπαιδευτικοί εντάσσονται στους κύριους πίνακες.
Παραθέτουμε τα επιχειρήματα μας προς αποκατάσταση της παραπάνω αδικίας/αδυναμίας του συστήματος:
• Το μεταπτυχιακό και το πτυχίο είναι βασικά προσόντα που είναι ήδη περασμένα στο σύστημα. Ζητάμε να μοριοδοτηθεί ήδη καταχωρημένο προσόν και όχι να προστεθεί νέο προσόν.
• Στην προσμέτρηση μορίων του διδακτορικού δεν ίσχυε κάτι ανάλογο με το μεταπτυχιακό, καθώς το διδακτορικό δηλωνόταν μόνο μία φορά και όχι και στον πίνακα μοριοδότησης.
• Η διαδικασία υποβολής της αίτησης θα έπρεπε να σταματάει και να μην ολοκληρώνεται η υποβολή της, εφόσον ήταν ήδη επιλεγμένο το μεταπτυχιακό ή το βασικό πτυχίο ειδικής αγωγής, αλλά δεν είχε καταχωρηθεί ο αριθμός 1.
• Το σύστημα προφανώς δεν έκανε διασταύρωση στοιχείων ούτε και υπήρξε πρόβλεψη, ώστε να εντοπιστεί η παράλειψη, να αναγνωριστεί ως σφάλμα και να προστατεύσει τους αιτούντες. Κάτι που συμβαίνει στην ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων άλλων δημόσιων φορέων.
• Το επίμαχο πεδίο για το μεταπτυχιακό και για τους ΠΕ71 και ΠΕ61, στο οποίο και παραλείφθηκε η καταχώρηση του 1, δημιούργησε σύγχυση, καθώς πτυχίο και μεταπτυχιακό αναφέρονταν σε ένα κοινό πεδίο.
• Επίσης, η επιλογή του 1 στο σχετικό πεδίο, έπρεπε να αποθηκεύεται και στη συνέχεια ο υποψήφιος να επιλέγει το επόμενο προσόν. Σε αντίθετη περίπτωση, η καταχώρηση του 1, υπήρχε περίπτωση να χαθεί ή να αλλάξει, κάτι που δεν διευκρινιζόταν στις οδηγίες.
Μετά την αναφορά των παραπάνω ζητάμε να γίνουν δεκτές οι όποιες ενστάσεις κατατεθούν στον ΑΣΕΠ για το συγκεκριμένο ζήτημα συνεχίζοντας να πιστεύουμε στον μη τιμωρητικό χαρακτήρα του ΑΣΕΠ, καθώς αυτή η παράλειψη θα συνοδεύει τους εκπαιδευτικούς κατακεραυνώνοντας τη θέση τους στους πίνακες για τα επόμενα χρόνια,δεδομένου του επερχόμενου κλειδώματος των πινάκων.
Ευχαριστούμε –  Με εκτίμηση
Οι εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευση

 

Απάντηση