ΕΟΔΥ: Νέο Πρωτόκολλο διαχείρισης ύποπτων περιστατικών COVID-19 σε σχολεία

Αρχές διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες

 Σε κάθε σχολική μονάδα, ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων υπεύθυνος διαχείρισης
COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Ο υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 κάθε σχολικής μονάδας:

  • ενημερώνει και εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση και
    τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων λοίμωξης COVID-19,
  • έχει την ευθύνη επικοινωνίας με τις οικογένειες των παιδιών, την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας. Οι ανωτέρω Διευθύνσεις επικοινωνούν με τον ΕΟΔΥ και την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, ως φορέα υπεύθυνου για την ιχνηλάτηση επαφών,
  • ενημερώνεται για τις τρέχουσες οδηγίες σχετικά με θέματα COVID-19 σε
    εκπαιδευτικές μονάδες και την αντιμετώπισή τους,
  • έχει την ευθύνη για την τήρηση αρχείου καταγραφής απουσιών, που σχετίζονται
    με συμπτώματα συμβατά με COVID-19 για μαθητές και προσωπικό και την
    παρακολούθηση της πραγματοποίησης από αυτούς διαγνωστικού τεστ για COVID19 (εφόσον συστηθεί από ιατρό) και του αποτελέσματός του,
  • διαμορφώνει λίστα ατόμων του Τμήματος της σχολικής τάξης, που εκδηλώθηκε το
    κρούσμα και παρέχει σχετικές πληροφορίες στον φορέα ιχνηλάτησης των επαφών,
    έχει την ευθύνη διαμόρφωσης, εξοπλισμού και λειτουργίας του προκαθορισμένου
    χώρου απομόνωσης περιστατικού που εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με COVID19 στο σχολείο.

Δείτε το νέο πρωτόκολλο ΕΔΩ

Απάντηση