Μετάβαση στο περιεχόμενο
Μενού
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
    • ΔΗΜΟΤΙΚΟ
    • Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΑΛΓΕΒΡΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
    • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
  • Μαθηματικό Φεστιβάλ
  • ΓΡΙΦΟΙ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
  • Αναζήτηση
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
    • ΔΗΜΟΤΙΚΟ
    • Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΑΛΓΕΒΡΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
    • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
  • Μαθηματικό Φεστιβάλ
  • ΓΡΙΦΟΙ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
 Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Η άσκηση αναγκαία στην αντιμετώπιση των ρευματικών παθήσεων

...27/06/20180

Η άσκηση αναγκαία στην αντιμετώπιση των ρευματικών παθήσεων

Η φυσική δραστηριότητα είναι αναγκαία για τη βέλτιστη αντιμετώπιση των ρευματικών νοσημάτων, σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε ο Παναγιώτης Βιτάλης από το Πανεπιστήμιο Wolverhampton του Ηνωμένου Βασιλείου, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Birmingham του Ηνωμένου Βασιλείου, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και την Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα (ΕΛΕΑΝΑ), στο Ετήσιο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Ρευματολογίας, EULAR 2018, στο Άμστερνταμ.

Στόχος της μελέτης ήταν να διερευνηθούν α) η αντίληψη των νοσούντων που έχουν χαρακτηρισθεί με ρευματικές νόσους αναφορικά με την επίδραση της φυσικής δραστηριότητας και β) οι προτιμήσεις των νοσούντων αναφορικά με τις βασικές αρχές (είδος, ένταση, διάρκεια, συχνότητα) και τον τρόπο τέλεσης της φυσικής δραστηριότητας.

Στην έρευνα έλαβαν μέρος 197 νοσούντες από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας που ήταν ενήμεροι για τα ευεργετικά οφέλη της φυσικής δραστηριότητας, όπου σύμφωνα με την αντίληψή τους βελτιώνει τρεις βασικούς τομείς υγείας: τη λειτουργική ικανότητα (62,5%), τη ψυχική υγεία (53,5%) και τη γενικότερη υγεία (29,7%).

Όσον αφορά τις προτιμήσεις των νοσούντων σχετικά με τις αρχές και τον τρόπο τέλεσης της φυσικής δραστηριότητας, προέκυψαν τα εξής:

  • 38,1% προτιμάει το κολύμπι
  • 41,7% προτιμάει μέτριας έντασης φυσική δραστηριότητα
  • 49,3% προτιμάει η διάρκειά της να είναι περίπου μία ώρα
  • 45,2% προτιμάει η συχνότητα να είναι 2-3 φορές την εβδομάδα
  • 29,4% προτιμάει η φυσική δραστηριότητα να απαρτίζεται από πρωτόκολλα που θα συνδυάζουν εξατομικευμένες ασκήσεις, θα τελούνται υπό επιτήρηση αλλά και με ομαδικό χαρακτήρα.

Συμπερασματικά, δεδομένου ότι καθίσταται αποδεδειγμένη πλέον η ευεργετική αξία της φυσικής δραστηριότητας σε νοσούντες με ρευματικά νοσήματα και σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα αναφορικά με την αντίληψη των νοσούντων από την εν λόγω μελέτη, η φυσική δραστηριότητα θα πρέπει να προωθηθεί πιο ενεργά από τους επαγγελματίες υγείας με γνώμονα τη βέλτιστη αντιμετώπιση της νόσου.

Στοχεύοντας στη δημιουργία επιτυχημένων προγραμμάτων φυσικής δραστηριότητας σε νοσούντες με ρευματικές νόσους, απαιτούνται περισσότερες ποιοτικές μελέτες με αντιπροσωπευτικά δείγματα και δημογραφικά στοιχεία ώστε σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους να καλυφθούν οι εκάστοτε ανάγκες τους και να υιοθετήσουν έναν πιο υγιή και ενεργό τρόπο ζωής.

πηγή

Κοινοποιήστε:

  • Facebook
  • X

Μου αρέσει αυτό:

Like Φόρτωση...

Σχετικά

Κατηγορίες
  • ΥΓΕΙΑ
Προηγούμενο άρθρο

Πολλαπλά τα οφέλη της φυτοφαγικής διατροφής

Επόμενο άρθρο

Η απλή συνήθεια που κρατά τον εγκέφαλο 5 χρόνια πιο νέο!

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΜΑΣ

 

Η ζωντανή ροή του 4ου Πανελληνίου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ
Ο Ευθύμιος Καξίρας στο 4ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ
Ο Κίμων Δρακόπουλος στο 4ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ
Η ζωντανή ροή του 3ου Πανελλήνιου Μαθητικού Μαθηματικού φεστιβάλ - 2η ημέρα
Η ζωντανή ροή του 3ου Πανελλήνιου Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ - 1η ημέρα
Ο κ. Γιάννης Ζουγανέλης στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ
Ο κ. Μανώλης Κέλλης στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ
Η ζωντανή ροή του 4ου Πανελληνίου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ

Κενές Θέσεις για Εκπαιδευτικούς στο Πρόγραμμα του ΕΚΔΔΑ: Εκπαίδευση στη Δημιουργία Διαδραστικού Υλικού

23/05/2025

ΟΠΣΥΔ: Διευκρινίσεις σχετικά με τη καταχώριση δικαιολογητικών

26/04/2025

Κ. Μητσοτάκης: Όσοι αρνούνται την αξιολόγηση δεν έχουν θέση στο σύστημα εκπαίδευσης- Με ικανοποίηση άκουσα ότι θα μειωθεί η διδακτέα ύλη

26/04/2025

Το Πρότυπο Λύκειο Λάρισας στο 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ

12/04/2025

Συμμετοχή των Μαθητών του Πρότυπου Γυμνασίου Λάρισας στο 5ο Πανελλήνιο Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ

10/04/2025

Μαθηματικά, δημιουργία και έμπνευση στο 11ο ΓΕΛ Λάρισας – Εκδήλωση στο πλαίσιο του 5ου Πανελλήνιου Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ

06/04/2025

Η 1η μέρα του 1ου Δ. Μ. Μ. Φεστιβάλ

https://www.youtube.com/watch?v=_UWm-P4F7Sc&t=174s

Η 2η μέρα του 1ου Δ. Μ. Μ. Φεστιβάλ

https://youtu.be/4Ei1t4mK0P0

Ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης στο 1ο Δ.Μ.Μ. Φεστιβάλ

https://youtu.be/j3bmVKJUt1s

Ο Αθανάσιος Φωκάς στο 1ο Δ.Μ.Μ. Φεστιβάλ

https://youtu.be/vv2lobi-L5Y

Δημοσιεύστε το άρθρο σας εδώ

“Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ”  δίνει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί  να δημοσιεύσει το άρθρο του.

Εάν θέλετε να δημοσιευτεί το άρθρο σας αρκεί να το στείλετε στο kbourazanas@gmail.com

 

 

* Αν κάποια  εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
  • ΑΛΓΕΒΡΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • ΔΗΜΟΤΙΚΟ
  • ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πνευματικά δικαιώματα © 2025 Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα.

Θέμα Codilight απόFameThemes
%d