Υφ. Παιδείας: Θα εισάγουμε θεματική ενότητα “Σεβασµός στον άλλον” στα σχολεία

Το μάθημα  “Σεβασµός στον άλλον” θα εισαχθεί στις θεματικές ενότητες στα σχολεία, ανακοίνωσε η υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη, με στόχο  την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισµού.

“Είναι πρόθεσή µας στο πλαίσιο νέων εκπαιδευτικών θεµατικών που επεξεργαζόµαστε, όπως προανέφερα, να εισαγάγουµε την ενότητα του σεβασµού στον άλλον στα σχολεία µας” είπε χαρακτηριστκά η υφ. Παιδείας, σε συνέντευξη στο Έθνος και σημείωσε:”Θέλουµε οι µαθητές µας να λαµβάνουν µια πολύπλευρη και σφαιρική µόρφωση για τη διαµόρφωση ολοκληρωµένων προσωπικοτήτων σε µια πραγµατικότητα που αλλάζει µε µεγάλες ταχύτητες”.

Για τα τελευταία περιστατικά  σχολικού εκφοβισµού,η υφ. Παιδείας δήλωσε:

Θα ήταν   ανεύθυνο να σχολιάζουµε κάθε φορά το κάθε περιστατικό:  Παρακολουθούµε µε µεγάλη προσοχή το θέµα της σχολικής βίας και ενηµερωνόµαστε άµεσα από τα στελέχη της Εκπαίδευσης για όποια κρούσµατα εκφοβισµού προκύπτουν στα σχολεία µας. Πρέπει να σας πω ότι πρόκειται για ιδιαίτερα ευαίσθητα θέµατα που αφορούν νέα παιδιά και στόχος µας δεν είναι να σχολιάζουµε κάθε φορά το κάθε περιστατικό -θα ήταν και ανεύθυνο-, αλλά να εξετάσουµε µε προσοχή το φαινόµενο και να προβούµε στις απαραίτητες ενέργειες που θα βοηθήσουν στην αντιµετώπισή του από τις σχολικές κοινότητες.

Θα επανασυστήσουµε σε επίπεδο πολιτικής ηγεσίας µια συντονιστική οµάδα: Εχουµε ήδη προχωρήσει, έπειτα από συναντήσεις µε το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στις απαραίτητες ενέργειες για την ανανέωση του υλικού που µοιράζεται στα σχολεία από αυτό το υπουργείο και θα επανασυστήσουµε σε επίπεδο πολιτικής ηγεσίας µια συντονιστική οµάδα που θα ασχοληθεί µε την αντιµετώπιση του φαινοµένου, και σε συνεχή συνεργασία µε τα συναρµόδια υπουργεία, µε τις Περιφερειακές ∆ιευθύνσεις και τους διευθυντές Εκπαίδευσης θα υπάρξει δραστική αντιµετώπιση και των όποιων περιστατικών αλλά και δράσεις ενηµέρωσης και εκπαίδευσης για την πρόληψη αυτών. Με τη βοήθεια των ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών για τη στήριξη της σχολικής κοινότητας.

Απάντηση