Νέα στάση εργασίας στα σχολεία από τους εκπαιδευτικούς – Στις επάλξεις για τα πτυχία των κολεγίων

Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ, με αιχμή την αντίθεσή τους, το άρθρο 50 του υπό ψήφιση νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας, που αναφέρεται στα πτυχία των κολεγίων. Σταση εργασίας ανακοίνωσαν οι ομοσπονδίες για την Πέμπτη 23/1

Σε ανακοίνωσή της η ΔΟΕ αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: «Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. συνεχίζει, σε κοινό δρόμο, με την Ο.Λ.Μ.Ε. και την Ο.Ι.Ε.Λ.Ε., τον αγώνα για την απόσυρση των αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων. Ως Διδασκαλική Ομοσπονδία είναι σαφές ότι δεν δεχόμαστε σε καμία περίπτωση την υποβάθμιση του κύρους των πανεπιστημιακών πτυχίων καθώς και την επαναφορά τιμωρητικών διατάξεων κατά των εκπαιδευτικών.

Οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε μαζική και δυναμική συμμετοχή στην 24ωρη αγωνιστική κινητοποίηση (3ωρη στάση εργασίας από τη Δ.Ο.Ε. τις 3 τελευταίες ώρες του πρωινού και 3 πρώτες του απογευματινού κύκλου και 3ωρη στάση από τους Συλλόγους) ώστε να διευκολυνθούν στη συμμετοχή τους στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί από Δ.Ο.Ε.-Ο.Λ.Μ.Ε.-Ο.Ι.Ε.Λ.Ε. την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου και ώρα 12.30 στη Βουλή.

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν:
• Την απόσυρση κάθε τιμωρητικής, όπως την χαρακτηρίζουν, διάταξης στους διορισμούς εκπαιδευτικών
• Την απόσυρση του άρθρου 50 που υποβαθμίζει τα πτυχία των πανεπιστημίων εξισώνοντάς τα με αυτά των μεταδευτεροβάθμιων κολλεγίων
• Τον μόνιμο διορισμό όλων των εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση με βάση τις θέσεις του κλάδου για τη δομή της εκπαίδευσης
• Την εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με των μόνιμων εκπαιδευτικών
• Χρηματοδότηση και κτηριακές υποδομές που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών
• Καθολική εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης
• Καμία τιμωρητική αξιολόγηση-χειραγώγηση για την οποία συνεχώς γίνεται λόγος από τον πρόεδρο του Ι.Ε.Π.
• Επαναφορά της 35ετίας στις συντάξεις των εκπαιδευτικών
• Επιστημονική και οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών».

Απάντηση