Ηλεκτρονικά στο gov.gr οι αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών

Διευκρινίσεις για την υποβολή αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών δίνει το υπουργείο Παιδείας. Οι αιτήσεις σύμφωνα με την εγκύκλιο που εκδόθηκε σήμερα γίνονται ηλεκτρονικά

Σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας και σε συνέχεια εγκυκλίου μεταξύ άλλων αναφέρετε, ότι οι αιτήσεις παραίτησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης υποβάλλονται από την 1η Απριλίου 2020 ημέρα Τετάρτη έως και την 10η Απριλίου 2020 ημέρα Παρασκευή, και κατόπιν του περιορισμoύ της κυκλοφορίας των πολιτών για επιτακτικούς λόγους αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείαςπου συνίστανται στη μείωση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, οι αιτήσεις παραίτησης των εκπ/κών θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά με υποβολή υπεύθυνης δήλωσης η οποία θα δημιουργείται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Γενικές οδηγίες για την ηλεκτρονική συμπλήρωση της υπεύθυνης δήλωσης(υ.δ. )έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η ταυτοποίηση διενεργείται μέσω των προσωπικών κωδικών Taxisnet.

Σημειώνεται ότι για τη δημιουργία της υπεύθυνης δήλωσης ο/η εκπ/κόςθα πρέπει να επιλέξει «Δήλωση με ελεύθερο κείμενο». Κατά τη συμπλήρωση του πεδίου του εγγράφου«κείμενο» ο/η εκπ/κός θα πρέπει να αναγράψει«σας υποβάλλω αίτηση παραίτησης», και κατόπιν να συμπληρώσει τον αποδέκτη της υ.δ., ήτοι τη Δ/νση Εκπ/σης στην οποία ανήκει οργανικά (π.χ. Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. Α ́ ΑΘΗΝΑΣ).

Μετά την έκδοση της ανωτέρω ηλεκτρονικής υ.δ.,ο/η εκπ/κός θα πρέπει να την αποστείλει ηλεκτρονικά (αποκλειστικά από 1 έως 10 Απριλίου 2020) στη δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Δ/νσης Εκπ/σης στην οποία ανήκει οργανικά (η δ/νσηηλεκ. ταχυδρομείου –email–της εκάστης Δ/νσης Εκπ/σης μπορεί να βρεθεί στην ιστοσελίδατης).

Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η υποβολή της αίτησης παραίτησης με την ανωτέρω ηλεκτρονική διαδικασία (π.χ. στην περίπτωση που δεν έχουν εκδοθεί κωδικοί taxisnet λόγω της υποβολής φορολογικής δήλωσης από το σύζυγο) είναι δυνατή η μετάβαση σε δημόσια υπηρεσία για το σκοπό της υποβολής αίτησης παραίτησης και στπ πλαίσιο της απαγόρευσης κυκλοφορίας για την εξυπηρέτηση ζωτικών, προσωπικών ή επαγγελματικών, αναγκών τους που δεν μπορούν να ικανοποιηθούν με άλλον τρόποκαι οι οποίες επιτρέπονται συγκεκριμένα για τους ακόλουθους περιοριστικά αναφερόμενους λόγους:

– Μετάβαση σε δημόσια υπηρεσία, εφόσον δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική ή τηλεφωνική εξυπηρέτηση και μόνο για κατεπείγουσες ανάγκες, μετά από τον καθορισμό ραντεβού για το οποίο ενημερώνεται εγγράφως ή ηλεκτρονικώς ο πολίτης και υπό την επιπλέον προϋπόθεση επίδειξης της ως άνω ενημέρωσης.».

Για τον καθορισμό του ραντεβού, εφιστάται η προσοχή στους εκπ/κούς όπως μεριμνήσουν για τις έγκαιρες ενέργειές τους, καθότι η υποβολή των αιτήσεων παραίτησης των εκπ/κών πραγματοποιούνται αποκλειστικάαπό 1 έως 10 Απριλίου 2020. Σε κάθε περίπτωση συστήνεται να προτιμάται η διαδικασία της ηλεκτρονικής αποστολής αυτής.

Σημειώνεται, τέλος,ότι τα ανωτέρω αναφερόμενα ισχύουν «αντιστοίχως» και στην περίπτωση της ανάκλησης της αίτησης παραίτησης (η οποία δύναται να υποβληθεί εντός 1 μηνός από την ημ/νία υποβολής της αίτησης παραίτησης, εκτός και εάν αρθεί ο περιορισμός της κυκλοφορίας των πολιτών, οπότε και δύναται η ανάκληση της αίτησης παραίτησης να υποβληθεί εντύπως στη Δ/νση Εκπ/σης χωρίς προϋποθέσεις

Απάντηση