Πανελλήνιες 2020: Τι αλλάζει στους βαθμολογητές και στα γραπτά υποψηφίων

Με απόφαση που αναρτήθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως το υπουργείο Παιδείας τροποποιεί προηγούμενη απόφαση που αφορούσε γραπτά υποψηφίων για τις πανελλήνιες 2020

Συγκεκριμένα, με τη νέα απόφαση για τις πανελλήνιες 2020 επέρχεται τη συγκεκριμένη τροποποίηση: Τα γραπτά δοκίμια, πριν παραδοθούν στους βαθμολογητές για βαθμολόγηση, αναμειγνύονται τυχαία ενώπιον μελών της Επιτροπής, τοποθετούνται σε φακέλους ανά 30 και παραδίδονται στους βαθμολογητές για βαθμολόγηση».

Επιπλέον η Η Επιτροπή του Βαθμολογικού Κέντρου μεριμνά για την κάλυψη με αδιαφανές χαρτί του βαθμού του πρώτου βαθμολογητή/τριας, την τυχαία ανάμειξη των γραπτών και την τοποθέτηση τους σε φακέλους ανά 30, τους οποίους παραδίδει σε δεύτερο βαθμολογητή/τρια που υποδεικνύεται από τον/την Πρόεδρο του Β.Κ.

Οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. της Διεύθυνσης στην οποία εδρεύει το Βαθμολογικό Κέντρο, οι οποίοι δίδαξαν το οικείο μάθημα, για ένα τουλάχιστον έτος την τελευταία τριετία, εφόσον ορισθούν από τον/την Πρόεδρο του οικείου Β.Κ., υποχρεούνται να συμμετάσχουν στη βαθμολόγηση γραπτών, είτε για την πρώτη είτε για τη δεύτερη βαθμολόγηση, ο αριθμός των οποίων δεν μπορεί να είναι μικρότερος των εξήντα (60)».

«4. Με όμοια απόφαση ο πρόεδρος του Β.Κ. ορίζει τους αναγκαίους βαθμολογητές των γραπτών κάθε μαθήματος, οι οποίοι είναι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. της οικείας ή όμορης Δ/νσης και κατά προτεραιότητα από αυτούς που έχουν διδάξει το οικείο μάθημα στην τελευταία τάξη του ΓΕΛ για ένα τουλάχιστον σχολικό έτος κατά την τελευταία τριετία. Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί Δ.Ε. της Διεύθυνσης στην οποία εδρεύει το Β.Κ., οι οποίοι δίδαξαν το οικείο μάθημα, για ένα τουλάχιστον έτος την τελευταία τριετία, εφόσον ορισθούν από τον/την Πρόεδρο του οικείου Β.Κ., υποχρεούνται να συμμετάσχουν στη βαθμολόγηση γραπτών, είτε για την πρώτη είτε για τη δεύτερη βαθμολόγηση, ο αριθμός των οποίων δεν μπορεί να είναι μικρότερος των εξήντα (60)».

Τέλος, «Σε περίπτωση αδυναμίας εύρεσης επαρκούς αριθμού εκπαιδευτικών είτε για το παλαιό είτε για το νέο σύστημα, ως (ανα)βαθμολογητές μπορούν εναλλακτικά να ορίζονται εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα με διδακτική εμπειρία κατά την τελευταία τριετία στο αντίστοιχο πανελλαδικό μάθημα του άλλου συστήματος».

Με απλά λόγια, ενώ η προηγούμενη απόφαση προέβλεπε ότι τα γραπτά δοκίμια τοποθετούνται σε φακέλους ανά 25, με τη νέα απόφαση θα τοποθετούνται σε φακέλους ανά 30. Ενώ όσον αφορά τους (ανα)βαθμολογητές, μπορούν να ορίζονται εκπαιδευτικοί, κατά προτεραιότητα με τριετή διδακτική εμπειρία στο αντίστοιχο μάθημα, αντί για τη διετία που προβλεπόταν με την προηγούμενη απόφαση.

πηγή

Απάντηση