Οδηγίες απεγκατάστασης της πλατφόρμας Cisco Webex Meetings

Όπως έχει αναφερθεί, η πρόσβαση στο Cisco Webex Meetings θα γίνεται πλέον μέσω του ΠΣΔ με τους sch.gr email λογαριασμούς σας.

Αν έχετε ήδη δωρεάν λογαριασμό (free account) Webex συνδεδεμένο σ’ αυτό το λογαριασμό θα πρέπει να τον διαγράψετε. Για να γίνει αυτό ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

  1. Ανοίξτε ένα πρόγραμμα περιήγησης (browser-

προτιμήστε Google Chrome ή Mozilla Firefox) και ακολουθήστε τον

σύνδεσμο https://mycase.cloudapps.cisco.com/attendeeCaseCreate. Θα δείτε την παρακάτω σελίδα:

  1. Δώστε το emailπου ανήκει στο sch.grκαι είναι συνδεδεμένο με τον δωρεάν λογαριασμό (π.χ. myemail@sch.gr) και πατήστε Continue.
  2. Προχωρήστε προς το κάτω μέρος της σελίδας και συμπληρώστε

το Webex Meetings URL δίνοντας τον σύνδεσμο της προσωπικής σας αίθουσας και το Problem Description γράφοντας «Please delete my account, thank you.»

  1. Προχωρήστε λίγο πιο κάτω, πατήστε τον σύνδεσμο SelectaTechnology, επιλέξτε WebexMeetingsSite (.webex.com)και πατήστε Select.

  1. Στο μήνυμα που θα βγει πατήστε Close.

  1. Στη συνέχεια, πατήστε τον σύνδεσμο Choose problem area…, επιλέξτε Subscription Management/Billing και πατήστε Select.

  1. Τέλος, συμπληρώστε το όνομα ,το επώνυμο και το τηλέφωνό σας και επιλέξτε Email σαν τρόπο επικοινωνίας.

  1. Πριν πατήστε SubmitCase,μην ξεχάσετε να κλικάρετε στο

τετραγωνάκι I am not a robot για να θεωρηθεί έγκυρη η υποβολή.

  1. Αν η υποβολή είναι επιτυχής, θα λάβετε το παρακάτω μήνυμα με τον 9ψήφιο αριθμό καταχώρησης της αίτησης καθώς κι ένα μήνυμα στην ηλεκτρονική σας θυρίδα.

Η αίτησή σας θα διεκπεραιωθεί μέσα σε 48-72 ώρες. Αν προκύψουν εμπόδια, μπορείτε να μας στείλετε μήνυμα στην τοπική υπηρεσία υποστήριξης χρηστών του ΠΣΔ στα στοιχεία που δίνονται στη σελίδα https://www.sch.gr/helpdesk/, δίνοντας τον αριθμό καταχώρησης προκειμένου να εξετάσουμε την περίπτ

Απάντηση