Πανελλήνιες 2021: Μηδενίστηκαν γραπτά – Δείτε γιατί

Μηδενίστηκαν τα γραπτά δυο υποψήφιων στο Ηράκλειο Κρήτης, κατά την εξέταση της Παρασκευής στο μάθημα της Πληροφορικής,

Συγκεκριμένα σύμφωνα με το Newsbomb, δύο υποψήφιοι που εξετάζονταν σήμερα στο μάθημα της Πληροφορικής, (Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής), πιάστηκαν με κινητό τηλέφωνο μέσα στο εξεταστικό κέντρο.

Πρόκειται για υποψηφίους Γενικών Λυκείων στην πόλη του Ηρακλείου. Όπως προβλέπεται από την διαδικασία, το γραπτό τους παίρνει μηδέν.

Είναι η πρώτη περίπτωση απόπειρας αντιγραφής που σημειώνεται μέχρι σήμερα στα εξεταστικά κέντρα της Κρήτης στις φετινές Πανελλαδικές εξετάσεις.

Πανελλήνιες 2021 – Κοινωνιολογία, Χημεία, Πληροφορική: Ήταν δύσκολα τα θέματα;

Πόσο βατά ήταν τα θέματα; Σύμφωνα με τον ΟΕΦΕ, τα θέματα του μαθήματος της Κοινωνιολογίας χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και ακρίβεια. Εξετάζουν ένα σχετικά μεγάλο εύρος της ύλης. Ένας καλά προετοιμασμένος υποψήφιος δύναται να επιτύχει υψηλή βαθμολογία.

O σχολιασμός του ΟΕΦΕ

ΧΗΜΕΙΑ

Τα θέματα χαρακτηρίζονται διαβαθμισμένης δυσκολίας, ξεκινώντας το πρώτο και το δεύτερο θέμα με αρκετά εύκολα ερωτήματα εκτός από το Β5.Στο τρίτο και τέταρτο θέμα δεν παρατηρούνται ιδιαίτερες δυσκολίες καθώς οι υποψήφιοι έχουν προετοιμαστεί πλήρως σε αυτό το επίπεδο θεμάτων εκτός από το Γ5 που χρειάζεται προσοχή στη διατύπωση και στο Δ3(γ) όπου υπάρχει λεπτομέρεια. Ιδιαίτερη προσοχή επίσης χρειάζεται στην αιτιολόγηση των απαντήσεων στο δεύτερο θέμα καθώς oι απαντήσεις χωρίς ολοκληρωμένη και σωστή τεκμηρίωση ενδέχεται να οδηγήσουν σε χαμηλότερες βαθμολογίες. Τα φετινά θέματα της Χημείας Προσανατολισμού είναι ασφαλώς ευκολότερα από τα αντίστοιχα της περσινής χρονιάς.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ΘΕΜΑ Α

Θέμα θεωρίας χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Είχε αναμενόμενους μετασχηματισμούς χωρίς παγίδες. Στο Α5 χρειαζόταν προσοχή από τα παιδιά στη συμπλήρωση κάποιων κενών.

ΘΕΜΑ Β

Β1. Θέμα ανάπτυξης υποπρογράμματος. Απαιτούσε από τα παιδιά να έχουν κατανοήσει κάποιες βασικές μεθοδολογίες.Β2. Θεωρητικό θέμα από τη μεθοδολογία της ουράς. Δεν είχε δυσκολία.

ΘΕΜΑ Γ

Θέμα με αρκετές ομοιότητες με αντίστοιχα θέματα που έχουν πέσει και παλαιότερα στις εξετάσεις. Μια δομή επανάληψης, στην οποία έπρεπε τα παιδιά να κάνουν τις διεργασίες μέσα της. Υπολογισμός μεγίστου και πλήθους μεγίστου(απαιτούσε γνώση της μεθοδολογίας). Επίσης η επανάληψη τερματιζόταν με σύνθετη συνθήκη, κάτι που ίσως μπέρδεψε κάποιους υποψηφίους.

ΘΕΜΑ Δ

Θέμα με κλασικούς υπολογισμούς σε πίνακες. Το Δ3 και το Δ4 ίσως δυσκόλεψαν κάποιους υποψηφίους, αλλά δεν είχαν κάποιες παγίδες. Έβγαιναν με τη μεθοδολογία.Συνολικά, τα θέματα ήταν σαφώς διατυπωμένα. Φάνηκε η έγνοια της επιτροπής να μην τρομάξει τους υποψηφίους, ειδικά σε μια ιδιαίτερη χρονιά. Τα θέματα πατούσαν σε παρόμοια προηγουμένων ετών και δεν είχαν παγίδες και σκοτεινά σημεία. Τέλος, παρατηρείται έλλειμμα πρωτοτυπίας.

 

Πηγή: ipaideia.gr

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *