Σύμφωνα με ενημέρωση του υπουργείου Παιδείας έχουν ήδη ανιχνευθεί μέσω self test (μέχρι χθες βράδυ) περίπου 14.000 εν δυνάμει κρούσματα, τα οποία όπως σημειώνουν πηγές του υπουργείου «δεν θα είχαν βρεθεί αν τα σχολεία δεν λειτουργούσαν. Όλα αυτά τα χιλιάδες κρούσματα κυκλοφορούσαν στην κοινωνία χωρίς τα συγκεκριμένα πρόσωπα να έχουν ιδέα ότι είναι φορείς του ιού.
Κάθε ένα τέτοιο εν δυνάμει κρούσμα που ανιχνεύεται μέσω του μηχανισμού του σελφ τεστ είναι άλλο ένα καθοριστικό βήμα για τον περιορισμό της διασποράς του ιού όχι μόνο στη σχολική κοινότητα, αλλά και στην κοινωνία ευρύτερα. Άλλη μία απόδειξη ότι πέρα από τους αυτονόητους παιδαγωγικούς και ψυχοσυναισθηματικούς λόγους, η λειτουργία των σχολείων επιτελεί και πολύ σημαντικούς υγειονομικούς σκοπούς».
Αυτή τη φορά, λόγω του ότι απαιτήθηκε και από τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς να κάνουν self test, ο συνολικός έλεγχος που έγινε σε μια μέρα ξεπερνά τα 1,6 εκατ. ανθρώπους και πρόκειται ουσιαστικά για το μεγαλύτερο ταυτόχρονο έλεγχο πληθυσμού κατά του κορονοϊού.
Η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας
Ειδικότερα το υπουργείο Παιδείας, σε σημερινό ανακοινωθέν του αναφέρει τα εξής:
«Χιλιάδες εν δυνάμει κρούσματα ανιχνεύθηκαν χάρη στα σελφ τεστ
Πραγματοποιήθηκε ο μεγαλύτερος ταυτόχρονος έλεγχος πληθυσμού κατά του κορωνοϊού από την αρχή της πανδημίας: 1,6 εκατομμύρια άνθρωποι (τις προηγούμενες φορές στους ελέγχους των σχολείων ήταν μικρότερος ο αριθμός, καθώς έκαναν έλεγχο μόνο οι ανεμβολίαστοι, ενώ πλέον και οι εμβολιασμένοι). Και αυτό γίνεται χάρη στη λειτουργία των σχολείων.
Έχουν ήδη ανιχνευθεί μέσω σελφ τεστ (μέχρι χθες βράδυ) περίπου 14.000 εν δυνάμει κρούσματα. Αυτά τα κρούσματα ΔΕΝ θα είχαν βρεθεί αν τα σχολεία δεν λειτουργούσαν. Όλα αυτά τα χιλιάδες κρούσματα κυκλοφορούσαν στην κοινωνία χωρίς τα συγκεκριμένα πρόσωπα να έχουν ιδέα ότι είναι φορείς του ιού.
ΚΑΘΕ ΕΝΑ τέτοιο εν δυνάμει κρούσμα που ανιχνεύεται μέσω του μηχανισμού του σελφ τεστ είναι άλλο ένα καθοριστικό βήμα για τον περιορισμό της διασποράς του ιού όχι μόνο στη σχολική κοινότητα, αλλά και στην κοινωνία ευρύτερα. Άλλη μία απόδειξη ότι πέρα από τους αυτονόητους παιδαγωγικούς και ψυχοσυναισθηματικούς λόγους, η λειτουργία των σχολείων επιτελεί και πολύ σημαντικούς υγειονομικούς σκοπούς».
πηγή:alfavita