«Είναι γεγονός πως, σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας, επεξεργαζόμαστε τη νέα προκήρυξη με γνώμονα να μην επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος» είπε απευθύνοντας έκκληση στους εκπαιδευτικούς να κάνουν λίγη υπομονή για να αποφευχθούν τα λάθη των προκηρύξεων του 2019 και του 2020.
«Είναι γεγονός ότι στις προκηρύξεις του 2019 στην Ειδική Αγωγή, ήταν και η πρώτη φορά εδώ που τα λέμε που εφαρμοζόταν η καινούργια νομοθεσία, υπήρξαν ορισμένα ζητήματα στις προκηρύξεις τα οποία δημιούργησαν αμφιβολίες στους υποψηφίους και στη συνέχεια δημιούργησαν και ανατροπές στους προσωρινούς πίνακες, όπως ενστάσεις από τους υποψηφίους κτλ.» είπε χαρακτηριστικά, και αναφέρθηκε σε περιπτώσεις σεμιναρίων, παραβόλων, ελληνομάθειας, τα οποία δημιούργησαν όπως είπε, νομικά ζητήματα.
«Μπορεί να χάσουμε λίγο χρόνο σε αυτό το στάδιο» προσέθεσε αλλά «θα το εξοικονομήσουμε από το πιο κρίσιμο στάδιο που είναι να βγουν τα προσωρινά αποτελέσματα ώστε να βγουν τα οριστικά αποτελέσματα».
Ερωτηθείς για το χρονοδιάγραμμα ανέφερε πως «στόχος είναι να βγουν στην ώρα τους, δηλαδή το καλοκαίρι. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για το επιδιώξουμε», προσθέτοντας πως ταυτόχρονα τρέχουν κι άλλες προκηρύξεις όπως των νοσηλευτών, του μεταναστευτικής κτλ.
«Η προκήρυξη θα βγει, το θέμα είναι πότε θα βγουν τα αποτελέσματα» είπε και δεσμεύθηκε πως «θα επιδιώξουμε πάσει δυνάμει να βγουν τα προσωρινά, έστω, αποτελέσματα το καλοκαίρι».
Σύμφωνα τον ισχύοντα νόμο οι πίνακες των εκπαιδευτικών λήγουν τον Αύγουστο του 2022, οπότε τον Σεπτέμβριο του 2022 οι τοποθετήσεις στα σχολεία θα έπρεπε να γίνουν με τους νέους πίνακες. Μέχρι σήμερα όμως δεν έχει καν εκδοθεί η προκήρυξη του ΑΣΕΠ, γεγονός που έχει προκαλέσει την ανησυχία αλλά και την οργή των εκπαιδευτικών.
Ο γ.γ Αλέξανδρος Κόπτσης, είπε ότι το υπουργείο Παιδείας «κάνει ό,τι μπορεί» στέλνοντας το σχετικό αίτημα στον ΑΣΕΠ από τον Δεκέμβριο.