Η πρώτη τάξη τεχνητής νοημοσύνης «χωρίς δάσκαλο» στο Ηνωμένο Βασίλειο πρόκειται να ανοίξει στο Λονδίνο.

Ένα ιδιωτικό σχολείο στο Λονδίνο ανοίγει την πρώτη τάξη στο Ηνωμένο Βασίλειο που διδάσκεται από τεχνητή νοημοσύνη αντί για ανθρώπινους δασκάλους. Λένε ότι η τεχνολογία επιτρέπει την ακριβή, κατά παραγγελία μάθηση, ενώ οι επικριτές υποστηρίζουν ότι η διδασκαλία της τεχνητής νοημοσύνης θα οδηγήσει σε ένα «άψυχο, ζοφερό μέλλον».

Μέσα στην πρώτη «τάξη χωρίς δάσκαλο» του Ηνωμένου Βασιλείου

 

Το πρώτο μάθημα GCSE «χωρίς δάσκαλο» στο Ηνωμένο Βασίλειο, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη αντί για ανθρώπινους δασκάλους, πρόκειται να ξεκινήσει τα μαθήματα.

Το David Game College, ένα ιδιωτικό σχολείο στο Λονδίνο, ανοίγει το νέο του μάθημα χωρίς δασκάλους για 20 μαθητές GCSE τον Σεπτέμβριο.

Οι μαθητές θα μάθουν χρησιμοποιώντας ένα μείγμα πλατφορμών τεχνητής νοημοσύνης στους υπολογιστές τους και ακουστικά εικονικής πραγματικότητας .

Ένας μαθητής στο David Game College δοκιμάζει τη νέα τεχνολογία AI χωρίς δασκάλους

Ένας μαθητής στο David Game College δοκιμάζει τη νέα τεχνολογία AI χωρίς δασκάλους

Οι πλατφόρμες μαθαίνουν σε τι αριστεύει ο μαθητής και σε τι χρειάζεται περισσότερη βοήθεια, και στη συνέχεια προσαρμόζουν τα σχέδια μαθήματός τους για το εξάμηνο.

Τα δύσκολα θέματα μετακινούνται στο τέλος του τριμήνου, ώστε να μπορούν να αναθεωρηθούν, ενώ τα απλά θέματα θα αντιμετωπιστούν πιο άμεσα και το σχέδιο μαθήματος κάθε μαθητή είναι προσαρμοσμένο σε αυτούς.

Ο John Dalton, συνδιευθυντής του David Game College, λέει ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να είναι πιο ακριβής από τους ανθρώπους δασκάλους
Ο John Dalton, συνδιευθυντής του David Game College, λέει ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να είναι πιο ακριβής από τους δασκάλους

«Υπάρχουν πολλοί εξαιρετικοί δάσκαλοι εκεί έξω, αλλά όλοι είμαστε λανθασμένοι», είπε ο John Dalton, ο συνδιευθυντής του σχολείου.

«Νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί το επίπεδο ακρίβειας της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς και αυτή η συνεχής αξιολόγηση.

«Τελικά, αν θέλετε πραγματικά να μάθετε ακριβώς γιατί ένα παιδί δεν μαθαίνει, νομίζω ότι τα συστήματα τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να το εντοπίσουν πιο αποτελεσματικά».

Οι 20 φοιτητές θα πληρώνουν περίπου 27.000 £ ετησίως.

Οι μαθητές του GCSE Joseph και Michael πιστεύουν ότι η τεχνολογία θα τους βοηθήσει να βελτιωθούν ταχύτερα από την παραδοσιακή διδασκαλία
Οι μαθητές του GCSE Joseph και Michael πιστεύουν ότι η τεχνολογία θα τους βοηθήσει να βελτιωθούν ταχύτερα από την παραδοσιακή διδασκαλία

“Ένας δάσκαλος δεν γνωρίζει πραγματικά τα ελαττώματά σας επειδή έχει τόσους πολλούς μαθητές”, είπε ο Joseph, φοιτητής GCSE στο David Game College που δοκίμαζε το σύστημα.

«Έτσι δεν γνωρίζει τα ελαττώματά σας, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη θα καταλάβει ποια είναι τα ελαττώματά σας και θα σας βοηθήσει να βελτιωθείτε».

Οι μαθητές δεν αφήνονται απλώς να τα βάζουν μόνοι τους στην τάξη. τρεις «προπονητές μάθησης» θα είναι παρόντες για να παρακολουθούν τη συμπεριφορά και να παρέχουν υποστήριξη.

Θα διδάξουν επίσης θέματα με τα οποία επεξεργάζεται αυτή τη στιγμή η τεχνητή νοημοσύνη, όπως η τέχνη και η σεξουαλική αγωγή.

Ο πρώην δάσκαλος Alexander Vansittart θα είναι «προπονητής μάθησης» στην τάξη AI
Ο πρώην δάσκαλος Alexander Vansittart θα είναι «προπονητής μάθησης» στην τάξη AIΟ Alexander Vansittart, πρώην καθηγητής Λατινικών που δίδασκε μαθητές με ΕΕΑ, μπήκε στο κολέγιο για να γίνει εκπαιδευτής.

“Ενθουσιάστηκα πολύ με το τι θα μπορούσε να κάνει αυτό για τους νέους, πώς θα μπορούσε να τους βοηθήσει να αλλάξουν τη ζωή τους. Γι’ αυτό έκανα αίτηση για τη δουλειά, γιατί πιστεύω ότι αυτό θα αλλάξει ζωές”, είπε.

Ωστόσο, η ιδέα να παραδοθεί η εκπαίδευση των παιδιών στην τεχνητή νοημοσύνη είναι αμφιλεγόμενη.

Ο Chris McGovern είναι συνταξιούχος διευθυντής και πρώην σύμβουλος της μονάδας πολιτικής στην Downing Street 10. Τώρα διευθύνει την Εκστρατεία για την Πραγματική Εκπαίδευση και λέει ότι παρόλο που η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να διαδραματίσει ρόλο στην τάξη, αυτό το κάνει πολύ μακριά.

“Καταλαβαίνω γιατί τα σχολεία μπορεί να πιέζουν την τεχνητή νοημοσύνη. Πρώτον, είναι φθηνότερο”, είπε, αν και το David Game College αρνείται ότι αυτή είναι μια φθηνότερη προσέγγιση από την παραδοσιακή διδασκαλία του, λέγοντας ότι έχει προσλάβει στην πραγματικότητα περισσότερο προσωπικό για τη διεξαγωγή του μαθήματος.

«Το πρόβλημα με την τεχνητή νοημοσύνη και την οθόνη του υπολογιστή είναι ότι είναι μια μηχανή και είναι αδρανής, επομένως αμέσως απανθρωποποιείτε τη διαδικασία της μάθησης, αφαιρώντας αυτές τις διαπροσωπικές δεξιότητες και την αλληλεπίδραση μεταξύ μαθητών και δασκάλου», πρόσθεσε.

«Είναι ένα άψυχο, ζοφερό μέλλον αν πρόκειται να ακολουθήσει μόνο την πορεία της τεχνητής νοημοσύνης».

Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται ήδη σε αίθουσες διδασκαλίας σε όλη τη χώρα, βοηθώντας στη ζωή των θεμάτων, βοηθώντας για παράδειγμα με σχέδια μαθημάτων.

Ένας μαθητής στο David Game College χρησιμοποιεί γυαλιά VR στη νέα τάξη τεχνητής νοημοσύνης του σχολείου
Ένας μαθητής στο David Game College χρησιμοποιεί γυαλιά VR στη νέα τάξη τεχνητής νοημοσύνης του σχολείου

Μάλιστα, την Τετάρτη, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ένα νέο έργο για να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη με μεγαλύτερη ακρίβεια. Μια τράπεζα ανώνυμων σχεδίων μαθημάτων και προγραμμάτων σπουδών θα χρησιμοποιείται τώρα για την εκπαίδευση διαφορετικών εκπαιδευτικών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης, τα οποία στη συνέχεια θα βοηθούν τους δασκάλους να σημειώσουν την εργασία και να προγραμματίσουν τις τάξεις τους.

«Η Τεχνητή Νοημοσύνη, όταν γίνεται ασφαλής και αξιόπιστη, αντιπροσωπεύει μια συναρπαστική ευκαιρία να βοηθήσουμε τους ηγέτες και τους δασκάλους των σχολείων μας στη ζωή στην τάξη», δήλωσε ο Stephen Morgan, υπουργός πρώιμης εκπαίδευσης.

Αλλά σε αυτό το κολέγιο, η τεχνητή νοημοσύνη δεν δίνει απλώς ένα χέρι βοήθειας, αλλά παίρνει τα ηνία.

πηγή: https://news.sky.com/

Απάντηση