Για το πώς θα πρέπει να διαχειριστούν τα παιδιά την αποτυχία στις Πανελλήνιες αλλά και για το τι πρέπει να κάνουν τα ίδια αλλά και οικείοι τους μετά από αυτή, μίλησαν στην εκπομπή One Line Weekend η Λέκτορας Ψυχολογίας Νάστια Καρκάνη και ο υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Θεμάτων του ΔΣ ΟΙΕΛΕ, Στράτος Γεωργούδης
«Να υπάρχουν εναλλακτικά πλάνα. Περισσότερα από ένα. Ένας άνθρωπος δεν είναι μονοσήμαντος. Έχει πολλές πτυχές. Μπορεί να ξανά προσπαθήσει το παιδί. Μπορεί να δει πολλές πτυχές της προσωπικότητας και των στόχων του, μέσω των επαναπροσδιορισμών τους» σημείωσε η κ. Καρκάνη και πρόσθεσε πως «τα περισσότερα παιδιά δεν ξέρουν τι θέλουν στην ηλικία αυτή και χάνουν τον προσανατολισμό τους.
Μπαίνουν σε μια σχολή που είναι χαμηλά στη σειρά του μηχανογραφικού και που δεν τους αρέσει. Ωστόσο ένας άνθρωπος στα 17 έχει τη δυνατότητα να ψαχθεί ακόμα». Από την πλευρά του, ο κ. Γεωργούδης σχολίασε πως «όσα παιδιά αποτύχουν θα βρεθούν σε μια δυσάρεστη κατάσταση να διαχειριστούν μια δύσκολη στιγμή, εσωτερικά, μόνα τους. Υπάρχουν δύο ειδών αποτυχίες. Η μία ομάδα είναι αυτοί που δε θα μπουν πουθενά.
Η άλλη ομάδα είναι όσοι θα περάσουν σε σχολές που δεν τους αρέσουν, που ήταν στην 8η ή 9η θέση στο μηχανογραφικό τους. Στη δεύτερη ομάδα, συνιστώ να πάνε να εγγραφούν, να παρακολουθήσουν τη σχολή. Υπάρχει μεγάλο ποσοστό καταγεγραμμένο που μετά τους αρέσει η σχολή και παραμένουν σε αυτή». «Στην πρώτη ομάδα, που είναι παιδιά, που συμπλήρωσαν πέντε ή έξι χιλιάδες μόρια, συνιστώ να επανεξετάσουν τον προσανατολισμό τους. Σε τεχνικές σχολές ή οτιδήποτε. Το Πανεπιστήμιο δεν πρέπει να είναι μονόδρομος» κατέληξε.
Πηγή: onetv.gr