Στο φάκελο μαθητή/τριας για τη Στατιστική της Β ́ τάξης του Γενικού Λυκείου, σελίδα 28, παρουσιάζεται ένας από τους τρόπους κατασκευής του θηκογράμματος που εμφανίζονται στη βιβλιογραφία. Ωστόσο, αυτός ο τρόπος αφενός δεν είναι ο πλέον συνήθης και αφετέρου δεν ταυτίζεται με εκείνον που χρησιμοποιούν λογισμικά στατιστικής και το geogebra.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προτείνει την αντικατάσταση της εικόνας και των επόμενων τεσσάρων παραγράφων ως εξής:
Από τα μέσα των πλευρών, που παριστάνουν το πρώτο και το τρίτο τεταρτημόριο (δηλαδή τα Q1 και Q3 αντιστοίχους) φέρουμε ευθύγραμμα τμήματα με μήκος που προσδιορίζεται ως εξής:
Η μικρότερη παρατήρηση που είναι μεγαλύτερη του Q1-1,5 Q είναι το 5, επομένως το αριστερό άκρο του τμήματος που θα φέρουμε από το Q1 είναι το 5 και δεν υπάρχουν παρατηρήσεις μικρότερες του α για να σημειωθούν χωριστά.
Η μεγαλύτερη παρατήρηση που είναι μικρότερη του Q3+1,5Q είναι η 31, επομένως το δεξί άκρο του τμήματος που θα φέρουμε από το Q3 είναι το 31 και θα σημειώσουμε χωριστά τις ακραίες τιμές 51 και 68 οι οποίες είναι μεγαλύτερες του Q3+1,5Q.