ΘΕΜΑ: Απάντηση ηλεκτρονικής επιστολής που αφορά σε επισημάνσεις για την εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών Προσανατολισμού της Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Απαντώντας στην με αρ. πρωτ. εισ. Υ.ΠΑΙ.Θ. 48677/Δ2/27-04-2020 ηλεκτρονική επιστολή σας που αφορά σε διευκρινίσεις για την αξιοποίηση Μαθηματικών προτάσεων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις σας γνωρίζουμε την Εισήγηση του κ. Κωνσταντίνου Στουραΐτη, Συμβούλου Α΄ του ΙΕΠ και Συντονιστή της Επιστημονικής Μονάδας «Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μαθηματικά», μέσω της Προϊσταμένης του Γραφείου Επιστημονικών Μονάδων Β’ κ. Γεωργίας Φέρμελη, Συμβούλου Α’ του ΙΕΠ, η οποία έχει ως εξής:
« […] Το ερώτημα που διατυπώνεται στην επιστολή των κ.κ.
Μπουραζάνα Κωνσταντίνου, Συντονιστή Εκπαιδευτικού έργου Μαθηματικών στο ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας,
Τζαχρήστα Γεώργιου, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών στο 1ο ΠΕΚΕΣ Νοτίου Αιγαίου,
Ευαγγελόπουλου Αναστάσιου, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών στο 2ο ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας, και
Καραβασίλη Γεώργιου, Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών στο 4ο ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας,
με θέμα: «Διευκρίνιση για την αξιοποίηση Μαθηματικών Προτάσεων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις»,
έχει απαντηθεί με σχετική ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής η οποία έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου και στην οποία αναφέρονται τα εξής: