Μετάβαση στο περιεχόμενο
Μενού
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
    • ΔΗΜΟΤΙΚΟ
    • Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΑΛΓΕΒΡΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
    • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
  • Μαθηματικό Φεστιβάλ
  • ΓΡΙΦΟΙ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
  • Αναζήτηση
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
    • ΔΗΜΟΤΙΚΟ
    • Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
    • ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΑΛΓΕΒΡΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
    • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
    • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
    • ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
  • Μαθηματικό Φεστιβάλ
  • ΓΡΙΦΟΙ
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ
  • ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
  • ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
 Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Τηλεκπαίδευση: Προβλήματα για δεύτερη ημέρα, 35.000 τμήματα «τρέχουν» από το πρωί στο webex

...10/11/20200

Με προβλήματα συνεχίζεται και σήμερα η τηλεκπαίδευση στο webex. H Cisco ανέλαβε χθες την ευθύνη για το πρόβλημα που προκάλεσε την κατάρρευση του συστήματος.

Με προβλήματα συνεχίζεται και σήμερα η τηλεκπαίδευση, καθώς σε πολλές περιοχές της χώρας μαθητές δεν μπόρεσαν και σήμερα να μπουν στην πλατφόρμα του webex.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε η ΕΡΤ1, γονείς απέστειλαν μηνύματα ότι προσπαθούν τα παιδιά να μπουν στο σύστημα και δεν μπορούν.

Το υπουργείο Παιδείας δεσμεύτηκε πως τα ζητήματα που δημιουργήθηκαν έχουν αντιμετωπιστεί και πως σήμερα οι μαθητές θα καταφέρουν να συνδεθούν και να γίνουν κανονικά τα μαθήματα.

Περίπου 35.000 ελληνικές τάξεις «τρέχουν» από το πρωί στο webex, σύμφωνα με πηγές του ΑΠΕ-ΜΠΕ από το υπουργείο Παιδείας, ενώ η Cisco ενημέρωσε ότι θα προβεί σε περαιτέρω θωράκιση του συστήματος μετά το πέρας της σχολικής ημέρας

Σύμφωνα με άτυπη ενημέρωση από τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας, έχουν ήδη υλοποιηθεί ενέργειες ενίσχυσης του συστήματος από τον πάροχο της πλατφόρμας, προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι προγραμματισμένες ψηφιακές τάξεις. Ωστόσο, μετά το πέρας της σημερινής σχολικής ημέρας, ο πάροχος θα προβεί σε περαιτέρω ενέργειες για τη θωράκιση του συστήματος.

Κατόπιν αυτών, ένα ποσοστό εκ των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα ενημερωθεί μετά το τέλος των σχετικών διαδικασιών για το νέο ατομικό τους σύνδεσμο ψηφιακής τάξης, ο οποίος θα πρέπει να αποσταλεί εν συνεχεία στους μαθητές τους. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί και μαθητές θα εξακολουθήσουν να χρησιμοποιούν το σύνδεσμο που είχαν μέχρι τώρα.

Επίσης, η Γενική Γραμματεία υπογράμμισε την ανάγκη να συνδέονται στο σύστημα μόνη οι εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα, εξαιτίας της διαπιστωμένης υπερχρήσης του συστήματος.

«Η πανδημία έχει επιφέρει διεθνώς μια σειρά από επιπτώσεις και μας έχει υποχρεώσει να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής και λειτουργίας μας συνολικά σε μικρό χρόνο», ανέφερε η ΓΓ.

«Οι συνθήκες είναι σαφώς πρωτόγνωρες για όλους, παρόλα αυτά από την πρώτη μέρα της υγειονομικής κρίσης, από κοινού Πολιτεία και εκπαιδευτική κοινότητα εργαζόμαστε για την όσο το δυνατόν πιο απρόσκοπτη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Έτσι και σήμερα καλούμαστε να προσαρμοστούμε στις συνθήκες διαδικτυακής φόρτωσης που είναι πρωτοφανείς για όλον τον κόσμο», κατέληξε η ΓΓ.

Σύμφωνα με εκπαιδευτικούς, οι πρώτες ώρες είναι κρίσιμες και θα φανεί αν θα καταφέρει το σύστημα να «σηκώσει» τον όγκο των εισερχομένων.

Δεν καταχωρήθηκαν απουσίες χθες

Το υπουργείο Παιδείας έστειλε οδηγία σε όλα τα σχολεία της χώρας να μην καταχωρηθούν οι απουσίες των μαθητών, καθώς η αρχική εντολή ήταν «όποιος δεν παρακολουθεί, παίρνει απουσία».

Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και το υπουργείο Παιδείας, δίνοντας διευκρινίσεις για τα τεχνικά προβλήματα, αλλά και για τις χθεσινές απουσίες στους μαθητές, που δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν.

Το υπουργείο Παιδείας επεξεργάστηκε σενάρια διόρθωσης του προβλήματος.

Όπως ανακοίνωσε χθες η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, «ο πάροχος της πλατφόρμας Webex έχει παράσχει διαβεβαιώσεις ότι εργάζεται για την αποκατάσταση του προβλήματος και έχει δρομολογηθεί η πλήρης επαναλειτουργία του συστήματος.

Προφανώς δεν θα ληφθούν υπόψη απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα.

Σημειώνεται ότι το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο λειτουργεί κανονικά, όπως και όλες οι πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων»

«Η Cisco έχει αποκαταστήσει τη λειτουργία της υπηρεσίας Webex που επηρέασε σήμερα για μικρό χρονικό διάστημα έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία)», ανέφερε η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ της Cisco Ελλάδας- Κύπρου- Μάλτας, Έλενα Πρασσάκη.

«Συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τα συστήματα και τις διαδικασίες μας για να μετριάσουμε την πιθανότητα παρόμοιων συμβάντων στο μέλλον. Ευχαριστούμε τους χρήστες του Webex για την υπομονή τους κατά την επίλυση αυτού του ζητήματος», πρόσθεσε η κ. Πρασσάκη.

πηγή: 

Κοινοποιήστε:

  • Facebook
  • X

Μου αρέσει αυτό:

Like Φόρτωση...

Σχετικά

Κατηγορίες
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ
Προηγούμενο άρθρο

Υπουργείο Παιδείας: Μόνο εκπαιδευτικοί που έχουν μάθημα να συνδέονται στη πλατφόρμα Webex

Επόμενο άρθρο

Αιτήσεις για το διεθνή διαγωνισμό της Οικονομικής Ολυμπιάδας

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΜΑΣ

 

Η ζωντανή ροή του 4ου Πανελληνίου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ
Ο Ευθύμιος Καξίρας στο 4ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ
Ο Κίμων Δρακόπουλος στο 4ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ
Η ζωντανή ροή του 3ου Πανελλήνιου Μαθητικού Μαθηματικού φεστιβάλ - 2η ημέρα
Η ζωντανή ροή του 3ου Πανελλήνιου Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ - 1η ημέρα
Ο κ. Γιάννης Ζουγανέλης στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ
Ο κ. Μανώλης Κέλλης στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ
Η ζωντανή ροή του 4ου Πανελληνίου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ

Διεθνής διάκριση για τον Καθηγητή Αθανάσιο Φωκά

13/06/2025

Πανελλαδικές εξετάσεις 2025: Τα θέματα Μαθηματικών ΕΠΑΛ

03/06/2025

Θεσσαλονίκη: Αυξάνεται η υπολογιστική ισχύς των υποδομών του ΑΠΘ – Κατά 12 φορές

03/06/2025

Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ / Balkan Mathematics Conference II

03/06/2025

Πανελλαδικές εξετάσεις 2025- Τα θέματα Μαθηματικών

02/06/2025

ΟΠΣΥΔ: Διευκρινίσεις σχετικά με τη καταχώριση δικαιολογητικών

26/04/2025

Η 1η μέρα του 1ου Δ. Μ. Μ. Φεστιβάλ

https://www.youtube.com/watch?v=_UWm-P4F7Sc&t=174s

Η 2η μέρα του 1ου Δ. Μ. Μ. Φεστιβάλ

https://youtu.be/4Ei1t4mK0P0

Ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης στο 1ο Δ.Μ.Μ. Φεστιβάλ

https://youtu.be/j3bmVKJUt1s

Ο Αθανάσιος Φωκάς στο 1ο Δ.Μ.Μ. Φεστιβάλ

https://youtu.be/vv2lobi-L5Y

Δημοσιεύστε το άρθρο σας εδώ

“Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ”  δίνει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί  να δημοσιεύσει το άρθρο του.

Εάν θέλετε να δημοσιευτεί το άρθρο σας αρκεί να το στείλετε στο kbourazanas@gmail.com

 

 

* Αν κάποια  εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

  • ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
  • ΑΛΓΕΒΡΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • ΔΗΜΟΤΙΚΟ
  • ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πνευματικά δικαιώματα © 2025 Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα.

Θέμα Codilight απόFameThemes
%d