Το υπουργείο Παιδείας οφείλει να φροντίσει προκειμένου να υπάρξει πρόβλεψη για τους υποψηφίους που θα συμμετέχουν εκ νέου στις Πανελλαδικές 2022, του χρόνου, να εξεταστούν στο μάθημα της Κοινωνιολογίας και όχι στα Λατινικά.
Καμία μέριμνα δεν έχει λάβει – ως όφειλε – το υπουργείο Παιδείας για τους υποψηφίους του 1ου Επιστημονικού Πεδίου οι οποίοι θα ξαναδώσουν Πανελλήνιες εξετάσεις του χρόνου, ως απόφοιτοι του 2021, και οι οποίοι μετά τις αλλαγές που έφερε η υπουργός Παιδείας, δεν θα εξεταστούν στο μάθημα της Κοινωνιολογίας αλλά στο μάθημα των Λατινικών.
Δηλαδή θα εξεταστούν σε πανελλαδικό μάλιστα επίπεδο σε ένα μάθημα που ουδέποτε διδάχθηκαν! Ένα μάθημα απαιτητικό, με σχεδόν άγνωστο περιεχόμενο, το αντικείμενο του οποίου απαιτεί συγκεκριμένη μέθοδο διδασκαλίας.
Πρόκειται για τους υποψηφίους της Θεωρητικής Κατεύθυνσης, οι οποίοι, στις τελευταίες Πανελλήνιες Εξετάσεις, είτε δεν κατάφεραν να εισαχθούν σε πανεπιστήμιο, είτε δεν κατάφεραν να εισαχθούν στην σχολή προτίμησής τους και αποφάσισαν να δώσουν ξανά Πανελλήνιες Εξετάσεις.
Οι μαθητές κάνουν λόγο περί άνισου αγώνα ζητώντας από το υπουργείο Παιδείας να αλλάξει την απόφασή του και οι συγκεκριμένοι μαθητές να εξεταστούν στο μάθημα της Κοινωνιολογίας.