Προκήρυξη ενδιαφέροντος για την επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης

Προκήρυξη – πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιλογή των Συμβούλων Εκπαίδευσης

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ

Ως Σύμβουλοι Εκπαίδευσης επιλέγονται εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης των
οικείων κλάδων.
Οι υποψήφιοι για τις παραπάνω θέσεις πρέπει να:
α) έχουν δεκαπενταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία στην πρωτοβάθμια ή
δευτεροβάθμια εκπαίδευση,
β) έχουν διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών, εκ των οποίων τα τέσσερα (4)
πρέπει να έχουν διανυθεί στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης,
γ) έχουν πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) Α΄
επιπέδου. Η γνώση Τ.Π.Ε. Α΄ επιπέδου αποδεικνύεται με τη σχετική πιστοποίηση ή
σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 26 του π.δ. 50/2001 (Α` 39) για την
απόδειξη της γνώσης χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ) και τεκμαίρεται για
τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ86 και,
δ) διαθέτουν γνώση ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2 (καλή γνώση). Η γνώση ξένης
γλώσσας τεκμαίρεται για τους εκπαιδευτικούς των κλάδων, για τους οποίους η γνώση
ξένης γλώσσας αποτελεί προσόν διορισμού. Αν δεν υπάρχουν υποψήφιοι που
πληρούν την προϋπόθεση της γνώσης ξένης γλώσσας επιπέδου τουλάχιστον Β2, για
τις θέσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης υποψήφιοι μπορεί να είναι και εκπαιδευτικοί που
δεν πληρούν την ανωτέρω προϋπόθεση.

Ειδικότερα:
 Ως Σύμβουλοι Εκπαίδευσης α) Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης και β) των
μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) επιλέγονται εκπαιδευτικοί
όλων των κλάδων με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ε.Α.Ε.) ή στη
σχολική ψυχολογία για την περ. α) και μέλη του Ε.Ε.Π. για την περ. β) με οργανική
θέση στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια εκπαίδευση ή σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.. Για τους
Συμβούλους Εκπαίδευσης της παρούσας δεν εφαρμόζεται το δεύτερο εδάφιο της
παρ. 1. του άρθρου 31 του ν. 4823/2021, περί προσφοράς υπηρεσίας για τέσσερα έτη
στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης.
 Ως Σύμβουλοι Εκπαίδευσης των κοινών ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ79, ΠΕ86, ΠΕ91)
επιλέγονται εκπαιδευτικοί με οργανική θέση στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση.
 Ως Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων
Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιλέγονται εκπαιδευτικοί της
Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αντίστοιχα, με, τουλάχιστον,
δεκαπενταετή εκπαιδευτική υπηρεσία και οκταετή διδακτική υπηρεσία στο
μειονοτικό πρόγραμμα των μειονοτικών σχολείων της αντίστοιχης βαθμίδας.
 Ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης Μουσουλμανικής Θρησκείας επιλέγεται εκπαιδευτικός
με, τουλάχιστον, δεκαπενταετή εκπαιδευτική υπηρεσία και οκταετή διδακτική
υπηρεσία στα μουσουλμανικά ιεροσπουδαστήρια σε μάθημα μουσουλμανικής
θρησκευτικής ειδίκευσης.
 Αν δεν υπάρχουν υποψήφιοι που πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις, για τις θέσεις
Συμβούλων Εκπαίδευσης Μειονοτικού Προγράμματος Μειονοτικών Σχολείων
Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή τη θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης
Μουσουλμανικής Θρησκείας, υποψήφιοι μπορεί να είναι και εκπαιδευτικοί με
μικρότερο χρόνο εκπαιδευτικής ή διδακτικής υπηρεσίας.
Εκπαιδευτικοί που υπάγονται σε Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) έχουν
δικαίωμα υποβολής αίτησης εφόσον, πριν υπαχθούν στην ΠΔΕ η τελευταία οργανική τους
θέση ήταν στην οικεία βαθμίδα των θέσεων που διεκδικούν.
Δεν επιτρέπεται να είναι υποψήφιος για την επιλογή ούτε να τοποθετηθεί σε θέση
Συμβούλου Εκπαίδευσης εκπαιδευτικός, ο οποίος διανύει δοκιμαστική υπηρεσία ή τελεί σε
διαθεσιμότητα ή αργία ή έχει καταδικαστεί τελεσιδίκως για τα αδικήματα της παρ. 1 του
άρθρου 8 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και
Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. ή του έχει επιβληθεί τελεσίδικα οποιαδήποτε πειθαρχική ποινή
ανώτερη του προστίμου αποδοχών τεσσάρων (4) μηνών, για οποιοδήποτε πειθαρχικό
παράπτωμα μέχρι τη διαγραφή της ποινής κατά το άρθρο 145 του ίδιου κώδικα.
Εκπαιδευτικός, ο οποίος έχει απαλλαγεί από τα καθήκοντά του, σύμφωνα με την περ.
β` της παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4823/2021, δεν επιτρέπεται να είναι υποψήφιος για την
επιλογή, ούτε να τοποθετηθεί σε όμοια ή ανώτερη θέση στελέχους της εκπαίδευσης για τα
τέσσερα (4) έτη που έπονται της απαλλαγής. Η ιεράρχηση των θέσεων των στελεχών της
εκπαίδευσης ακολουθεί τη σειρά αναγραφής τους στο άρθρο 58 του ίδιου νόμου. Οι θέσεις
των περ. η΄ και θ΄ του άρθρου 58 θεωρούνται όμοιες. Οι θέσεις των περ. ι΄ και ια΄ του ίδιου
άρθρου θεωρούνται επίσης όμοιες.
Εκπαιδευτικός, του οποίου τα πιστοποιητικά των τυπικών προσόντων, σύμφωνα με το
άρθρο 33 του ν.4823/2021, που προσκομίζονται κατά τη διαδικασία επιλογής είναι πλαστά
ή υποβάλλει στη διαδικασία αυτή αναληθείς δηλώσεις, δεν επιλέγεται ως Σύμβουλος
Εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτικοί, οι οποίοι αποχωρούν υποχρεωτικά από την υπηρεσία λόγω
συνταξιοδότησης εντός ενός (1) έτους από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής
των υποψηφιοτήτων, δεν επιτρέπεται να υποβάλουν αίτηση υποψηφιότητας για θέση
Συμβούλου Εκπαίδευσης.
Οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής πρέπει να συντρέχουν κατά τη λήξη της
προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιοτήτων. Τα κωλύματα επιλογής δεν πρέπει να
συντρέχουν τόσο κατά τον χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης
υποψηφιότητας όσο και κατά τον χρόνο τοποθέτησης από το αρμόδιο όργανο.

2. ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν τις αιτήσεις υποψηφιότητας για την επιλογή τους ως
Σύμβουλοι Εκπαίδευσης αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στη διαδικτυακή πύλη
https://teachersapp.it.minedu.gov.gr/. Η πιστοποίηση των υποψηφίων για την εισαγωγή
στην πλατφόρμα της αίτησης γίνεται με την χρήση των κωδικών φορολογίας φυσικών
προσώπων (TAXIS). Με την αίτηση υποψηφιότητας δηλώνεται η Περιφερειακή Διεύθυνση
Εκπαίδευσης καθώς και ο κλάδος για τον οποίο ο υποψήφιος εκδηλώνει ενδιαφέρον. Η
αίτηση περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες:
(i) Στοιχεία ατομικής και υπηρεσιακής κατάστασης του υποψηφίου
(ii) Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης επιλογής και κλάδος
(iii) Προϋποθέσεις συμμετοχής κατά τις διατάξεις των παρ. 1,3,11 και 12 του άρθρου
31 του ν.4823/2021 (Α΄ 136)
(iv) Θέσεις υπηρέτησης υποψηφίου
(v) Στοιχεία επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και συμμετοχής σε
υπηρεσιακά και πειθαρχικά συμβούλια
(vi) Στοιχεία διδακτικής, συμβουλευτικής – καθοδηγητικής και διοικητικής–
υποστηρικτικής εμπειρίας
(vii) Δήλωση περί ακρίβειας των δηλωθέντων στοιχείων
 Με την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων υποψηφιότητας οι ενδιαφερόμενοι
αναρτούν υποχρεωτικά βιογραφικό σημείωμα και πιστοποιητικό υπηρεσιακό μεταβολών. Οι
Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ή οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, κατά περίπτωση,
είναι αρμόδιες για την άμεση και κατά προτεραιότητα έκδοση του πιστοποιητικού
υπηρεσιακών μεταβολών που θα τους ζητηθεί σύμφωνα με το υπόδειγμα στο παράρτημα 1
και υποχρεούνται στη χορήγησή του εντός της προθεσμίας υποβολής των εν λόγω αιτήσεων
– δηλώσεων υποψηφιότητας.
 Οι αιτήσεις – δηλώσεις για τη συμμετοχή στην εν λόγω διαδικασία επιλογής υποβάλλονται
ηλεκτρονικά, μαζί με τα ως άνω αναγκαία δικαιολογητικά, από 19 – 4 – 2022 έως 9 – 5 -2022 και ώρα
23:59. Επισημαίνεται ότι μετά την οριστική υποβολή της αίτησης υποψηφιότητας δεν είναι δυνατή η
τροποποίησή της.
3. ΥΠΟΒΛΗΤΕΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Με τις αιτήσεις – δηλώσεις υποψηφιότητας αναρτώνται όλα τα απαραίτητα
δικαιολογητικά για την απόδειξη των τυπικών προσόντων των υποψηφίων, τα οποία είναι:
α) Βιογραφικό σημείωμα.
β) Πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών.
γ) Αντίγραφα τίτλων σπουδών, μετεκπαίδευσης και επιμόρφωσης.
δ) Αποδεικτικά γνώσης ξένων γλωσσών.
ε) Πιστοποιητικά επιμόρφωσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) ή
αποδεικτικά γνώσης χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ).
στ) Βεβαιώσεις ή υπηρεσιακά έγγραφα που αφορούν στο διδακτικό – επιμορφωτικό –
καθοδηγητικό έργο καθώς και στη διοικητική και διδακτική εμπειρία, τα οποία πρέπει να
αναφέρουν χρόνο έναρξης και λήξης, κατά περίπτωση.
ζ) Αποδεικτικά συγγραφικού και ερευνητικού έργου επιστημονικού περιεχομένου συναφούς
με το αντικείμενο της προκηρυσσόμενης θέσης.
Η γνώση ξένης γλώσσας καθώς και χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ)
αποδεικνύεται με βάση τίτλους που ορίζονται από τα προβλεπόμενα στις διαδικασίες
επιλογής του Α.Σ.Ε.Π.
Όλοι οι τίτλοι σπουδών που προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της
αλλοδαπής, πρέπει να είναι αναγνωρισμένοι από το Διεπιστημονικό Οργανισμό
Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.) / Διαπανεπιστημιακό
Κέντρο Αναγνώρισης Τίτλων Σπουδών της Αλλοδαπής (ΔΙ.Κ.Α.Τ.Σ.Α.) ή το Ινστιτούτο
Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Ι.Τ.Ε.). Ξενόγλωσσες βεβαιώσεις ή έγγραφα πρέπει να έχουν
επίσημα μεταφραστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών ή άλλο
αρμόδιο κατά νόμο όργανο.
Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων δεν γίνονται δεκτά
συμπληρωματικά δικαιολογητικά.
Οι αιτήσεις και τα συνημμένα δικαιολογητικά διατηρούνται, σε ψηφιακή μορφή, στο
Τμήμα Στελεχών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. καθ’ όλη τη
διάρκεια της θητείας των Συμβούλων Εκπαίδευσης.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τις
Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς επίσης και με το Τμήμα Δ΄ Στελεχών της
Διεύθυνσης Υπηρεσιακής Κατάστασης και Εξέλιξης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε.
του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (τηλ. 210-3442125, 210-3442852, 210-
3442884, 210-3442287, 210-3442353, 210-3442366, 210-3442268, 210-3442952, 210-
3442895, 210-3442333).

Η Προκήρυξη σε μορφή pdf 

Απάντηση