Πόσες φορές έχεις δει σχόλια στο γραπτό του παιδιού σου από καθηγητές που δεν δείχνουν να έχουν κάποια παιδαγωγική προσέγγιση στα λάθη αλλά εμμένουν να γεμίζουν “κοκκινίδια” και αρνητικά σχόλια;
Πώς να μην διορθώσουμε ένα γραπτό ενός μαθητή, μίας μαθήτριας.
Όπως ανέφερε η ανάρτηση: “Χθες έπεσε στα χέρια μου ένα γραπτό το οποίο προήλθε από σχολικό διαγωνισμό και η καθηγήτρια του μαθητή θεώρησε ορθό να τοποθετηθεί ως εξής: κουραστικό κείμενο και άλλα πολλά συναφή σχόλια. Καλό θα ήταν να μιλήσουμε λίγο για ενσυναίσθηση, για σχολική παιδαγωγική, και παιδική ψυχολογία καθώς όλα αυτά είναι άμεσα συναρτώμενα. Ο λόγος μας πάνω στα παιδιά έχει δυναμική την οποία εμείς μπορεί πολλές φορές να μην αντιλαμβανόμαστε. Έχετε παρατηρήσει κι εσείς τέτοια σχόλια τα γραπτά του παιδιού σας; Πως θεωρείτε ότι θα έπρεπε να διορθωθεί σωστά ένα γραπτό;”.
Στην ανάρτηση συμπεριλαμβάνονταν και κάποιες κάρτες με τον σωστό τρόπο σύμφωνα με τη σελίδα που θα μπορούσε ένας καθηγητής να σχολιάσει το γραπτό του μαθητή ώστε να το βοηθήσει να βελτιωθεί, να κατανοήσει τα λάθη του, αλλά και να έχει την αυτοπεποίθηση και το ερέθισμα να γράψει ακόμα καλύτερα στο μέλλον.