Αναρτήθηκαν τα εκπαιδευτικά δρώμενα του 4ου Πανελλήνιου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ.

Δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα του φεστιβάλ οι εργασίες των μαθητών του 4ου Πανελλήνιου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ .

Η υψηλή ποιότητα των εργασιών, η ευρεία συμμετοχή και ο ενθουσιασμός των ομάδων που συμμετείχαν ξεπέρασαν σημαντικά τις προσδοκίες των διοργανωτών.

Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν ως μέντορες αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης, εμπλουτίζοντας τους μαθητές με εμπειρίες και καθιστώντας τη μάθηση πιο ελκυστική. Ο πειραματισμός με νέες πρακτικές στη διδασκαλία οδήγησε σε μια μεταμόρφωση από την παραδοσιακή διδασκαλία σε μια προσέγγιση όπου η επίλυση προβλημάτων και η ανακαλυπτική διερευνητική μάθηση κατέχουν κεντρικό ρόλο. Μέσω της συμμετοχής τους στο Φεστιβάλ, πιστεύουμε ότι τα σχολεία κατόρθωσαν να ενδυναμώσουν την αίσθηση κοινότητας και να ενισχύσουν το θετικό περιβάλλον, συμβάλλοντας στην αλλαγή της πολιτιστικής ταυτότητας του σχολείου τους.

Οι συμμετέχοντες καθηγητές και μαθητές επέδειξαν μέσα από τα έργα τους μια ορατή φιλοδοξία για ένα σχολείο που να εστιάζει στους μαθητές, να είναι δραστήριο, βιώσιμο, συνεργατικό και να έχει σύγχρονη ταυτότητα.

Όλα τα έργα είναι προσβάσιμα από την ιστοσελίδα του Φεστιβάλ  και από το κανάλι ς στο YouTube  ΕΔΩ

H ψηφοφορία για την ανάδειξη των καλύτερων έργων έχει ήδη αρχίσει. Στην ψηφοφορία μπορούν να συμμετάσχουν όλοι. Ο καθένας μπορεί να ψηφίσει όσα έργα του αρέσουν. Κάθε «αντίδραση» στο κανάλι του YouTube προσμετράτε ως θετική ψήφος.  Τα καλύτερα έργα θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ.

Το 4ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Μαθηματικό Μαθητικό Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί ότι στις 17 και 18 Απριλίου 2024  και αφορά το σύνολο των μαθητών και των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το φεστιβάλ τελεί υπό την έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ,  και τα σχολεία έχουν τη δυνατότητα να αφιερώσουν 2 ώρες του ωρολογίου προγράμματος  για τη παρακολούθηση και συμμετοχή των μαθητών/τριών στις δράσεις του φεστιβάλ και προτείνεται να το παρακολουθήσουν όλοι/ες οι μαθητές/ριες Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας, αλλά και ελληνικών σχολείων του εξωτερικού.

Οι ομιλητές είναι άτομα με διεθνώς αναγνωρισμένο επιστημονικό έργο, ενώ οι ομιλίες τους, οι συνεντεύξεις καθώς και όλα τα δρώμενα του Φεστιβάλ στοχεύουν στη διαμόρφωση θετικής διάθεσης, στάσης και έξης για τη μαθησιακή διαδικασία των μαθηματικών. Μέσω των διαφορετικών δράσεων του Φεστιβάλ θα παρουσιαστούν ουσιαστικές, επίκαιρες και επιστημονικά ακριβείς γνώσεις, θα αναδειχθούν διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι σκέφτονται, νιώθουν, λύνουν προβλήματα και αλληλεπιδρούν.

Το Φεστιβάλ υλοποιείται από το Ελληνικό Κέντρο Επιστημών και Τεχνών (Ε.Κ.Ε.ΤΕ) σε συνεργασία με την ομάδα υποστήριξης του e-class του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Δυτικής Ελλάδας, Δυτικής Μακεδονίας και Ιονίων Νήσων.

Επιπρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Ε.Κ.Ε.ΤΕ. (http://ekete.gr/) και στον ιστότοπο: https://omathimatikos.gr, από όπου μπορείτε να ενημερώνεστε και να παρακολουθείτε τις εξελίξεις του Φεστιβάλ.

Υπενθυμίζεται ότι η συμμετοχή και η παρακολούθηση ολοκλήρου του Φεστιβάλ είναι ΔΩΡΕΑΝ!

 4ο Πανελλήνιο Διαδικτυακό Μαθητικό Μαθηματικό Φεστιβάλ

“Μath is everywhere”  →  “Τα μαθηματικά είναι παντού”

Δείτε τη λίστα με τα δρώμενα  των μαθητών/τριών για τα Πανελλήνια Διαδικτυακά Μαθητικά Μαθηματικά Φεστιβάλ και  επιλέξτε το δρώμενο που επιθυμείτε.

H γεωμετρική πρόοδος μέσα από παραδείγματα και η εντολή επανάληψης ΓΙΑ- 1ο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Λάρισας

Ανιχνεύοντας και Δραματοποιώντας τα Μαθηματικά-10ο Γυμνάσιο Αχαρνών

Η Γεωμετρία των Μηχανολόγων: 1ο ΕΠΑΛ Φαρσάλων

Ταυτότητες και Τρίγωνο του Πασκάλ: Εκπαιδευτήρια Η Θεομήτωρ

Το Πρώτο Μάθημα Γεωμετρίας: 63ο ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ

Τα Μαθηματικά Είναι Παντού: ΕΠΑΛ Αιγινίου

Το παράδοξο του άπειρου ξενοδοχείου- Γενικό Λύκειο Κασσάνδρας

Αλγεβρόψωμα: 6ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας & 1ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου

Τα Μαθηματικά Είναι Παντού – Γυμνάσιο με Λ Τ Αλοννήσου

Μήλος – Τρίκαλα …Μία Ιδέα Δρόμος: 4ο ΓΕΛ Τρικάλων & ΓΕΛ ΜΗΛΟΥ

Μαθηματικά και Ιστορία Κοινή Πορεία μέσα στους αιώνες: 1ο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Χαλκίδας

Μαθηματικά Στερεότυπα Φύλου: Ράλλειο Λύκειο Θηλέων Πειραιά

Το θεώρημα των τεσσάρων χρωμάτων: Ευρωπαϊκό Πρότυπο

Ένας Μαθηματικός περίπατος στην Ευρώπη: Ευρωπαϊκό Πρότυπο

Αθροίσματα Gauss: Ευρωπαϊκό Πρότυπο

Κωνικές Τομές: 11ο Γενικό Λύκειο Λάρισας

Μαθηματικοί γρίφοι στον κινηματογράφο: Γυμνάσιο Κρεμαστής Ρόδου

Αν και μόνο Αν – Καλλιτεχνικό Λύκειο Αμπελοκήπων

Μονόπρακτο Τεσσάρων Πράξεων: Γυμνάσιο Νέων Επιβατών

Τα μαθηματικά Είναι Παντού: 5ο Γυμνάσιο Αιγάλεω

Κριτική Σκέψη: 2ο Γυμνάσιο Τυρνάβου

Η μαθηματική ιστορία αγάπης του Ερωτόκριτου και της Αρετούσας: 2ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας

Τα Μαθηματικά είναι παντού: Γυμνάσιο Αναρράχης- Εμπορίου

Ο μικρός Gauss βρίσκει το άθροισμα 1+2+3+ +100: 1ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας

Η Τριχοτόμηση της Γωνίας: 4ο Πειραματικό ΓΕΛ Τρικάλων

Τα Μαθηματικά της Μέλισσας: 4ο Γυμνάσιο Αχαρνών

Καραθεοδωρή & Αϊνστάιν: 2ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης Πέλλας

Επίλυση προβλήματος: Γυμνάσιο Νέας Περάμου Καβάλας

Μαθηματικά Μια Παγκόσμια Γλώσσα; -1ο Γυμνάσιο Ηρακλείου “ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΕΙΟΝ”

Άντον Τσέχωφ: Ένας Αριθμός – Γυμνάσιο Μαραθοκάμπου

Οι 7 γέφυρες του Königsberg- 1o Πειραματικό Γυμνάσιο Καρδίτσας

Τριγωνική Ανισότητα Στον Έβρο – ΓΕΛ Τυχερού

Ταυτότητες και Γεωμετρία – 1ο Γυμνάσιο Μουζακίου

Αν υπάρχει Θεός είναι Μαθηματικός ή Βιολόγος -1ο ΓΕΛ ΞΑΝΘΗΣ

Τα Μαθηματικά Είναι Παντού (1η εργασία)- Γυμνάσιο Πυργετού

Τα Μαθηματικά Είναι Παντού (2η εργασία)- Γυμνάσιο Πυργετού

Attachments

Απάντηση