Οδηγίες για τη δημιουργία, την υποβολή των Δράσεων και την έκδοση των βεβαιώσεων

Δείτε τις οδηγίες για την δημιουργία & τις τεχνικές προδιαγραφές των βίντεο, την αποστολή των δράσεων και   την έκδοση των  βεβαιώσεων συμμετοχής

Εργασίες που τηρούν τις τεχνικές προϋποθέσεις (βλ. παρακάτω ) θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Φεστιβάλ και στο κανάλι του Φεστιβάλ στο YouTube και θα είναι υποψήφιες να παρουσιαστούν κατά την ημέρα του Φεστιβάλ, για να πάρουν διάκριση.

Στις εργασίες μπορούν να λάβουν μέρος ένα μεμονωμένο τμήμα ενός σχολείου – μια ή περισσότερες τάξεις ενός σχολείου – μια ομάδα μαθητριών και μαθητών από περισσότερα τμήματα ή τάξεις ενός σχολείου – ένας μεμονωμένος μαθητής ή μαθήτρια σε συνεργασία πάντοτε με έναν ή περισσότερους εκπαιδευτικούς (οποιασδήποτε ειδικότητας) του σχολείου.

Όσα σχολεία και εκπαιδευτικοί επιθυμούν να συμμετάσχουν στα δρώμενα με ομάδες μαθητών/τριων, έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν την πρόθεσή τους και να αποστείλουν το τελικό προϊόν μέχρι το Σάββατο 05 Μαρτίου 2022.

Η Επιτροπή αξιολόγησης αποφάσισε ότι  δρώμενα που πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές θα ανεβαίνουν σταδιακά στο κανάλι του Φεστιβάλ στο Youtube και θα μείνουν αναρτημένα για πάντα. Από το σύνολο των έργων, ένα μέρος θα παρουσιαστεί τις ημέρες διεξαγωγής του Φεστιβάλ. Συγκεκριμένα θα παρουσιαστούν  δρώμενα από εκείνα που το κοινό θα επιλέξει. Για το σκοπό αυτό το κοινό θα μπορεί να ψηφίζει το αγαπημένο του βίντεο. Από τη στιγμή που τα βίντεο θα «ανεβούν», αρχίζει η ψηφοφορία για την ανάδειξη των καλύτερων έργων. Οι κανόνες είναι απλοί:

  • Στη ψηφοφορία μπορούν να συμμετάσχουν όλοι.
  • Ο καθένας μπορεί να ψηφίσει όσα έργα του αρέσουν.
  • Κάθε «αντίδραση» προσμετράται ως θετική ψήφος.

Η ψηφοφορία του κοινού λήγει  την παραμονή της έναρξης του Φεστιβάλ.

Για να είναι πιο εύκολη η συμμετοχή σας, μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο κανάλι του YouTube στον επόμενο σύνδεσμο:  http://bitly.ws/caG7 

Παραδείγματα εργασιών μπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα του 1ου Πανελλήνιου Διαδικτυακού Μαθητικού Μαθηματικού Φεστιβάλ

Οι τεχνικές προδιαγραφές των Βίντεο

Το βίντεο θα πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Μέγιστη διάρκεια βίντεο: 6 λεπτά.

Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 100 ΜΒ.

Μορφή αρχείου βίντεο: MP4 ή WMV (Windows Media Video)

Προτεινόμενη ανάλυση: 960×720. (ελάχιστη ανάλυση τουλάχιστον 640×480)

Στο βίντεο θα πρέπει να παρουσιάζονται τα ονόματα των συμμετεχόντων καθώς και το όνομα του σχολείου στους τίτλους αρχής ή τέλους. Πιο συγκεκριμένα, ζητείται να προετοιμάσετε και να ας αποστείλετε ένα βίντεο της παρουσίασής σας, που θα αποτελείται, κατά προτίμηση, από τις διαφάνειες της παρουσίασής σας μαζί με ταυτόχρονη αφήγηση.  Δείτε παρακάτω τις οδηγίες για τη δημιουργία του βίντεο.

Το έργο μπορεί να περιλαμβάνει οπτικοακουστικό υλικό, φωτογραφίες κλπ. Σε περίπτωση που περιλαμβάνει αφήγηση ή/και κείμενα αυτά θα πρέπει να είναι στην ελληνική γλώσσα. Προαιρετικά, εφόσον το επιθυμούν οι δημιουργοί, δύνανται να συμπεριλάβουν στο έργο μετάφραση ή/και υποτιτλισμό και σε άλλη γλώσσα.

Το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί πρέπει να είναι είτε πρωτότυπο είτε «ελεύθερο δικαιωμάτων» (όπως π.χ. το δωρεάν υλικό το οποίο διατίθεται στη Βιβλιοθήκη Ήχων του Youtube Studio) ή να χρησιμοποιηθεί μετά από σχετική άδεια.   Στο έργο πρέπει να αναφέρονται υποχρεωτικά οι πηγές από τις οποίες αντλήθηκε το υλικό.

Θα πρέπει να έχει εξασφαλιστεί η έγκριση των προσώπων που τυχόν εμφανίζονται στο έργο, για το σκοπό αυτό θα πρέπει να μας αποστείλετε τις συναινέσεις  των ατόμων που εμφανίζονται στο βίντεο ή των κηδεμόνων των μαθητών/τριών.

Βασικές Οδηγίες Δημιουργίας Βίντεο

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα βίντεο της παρουσίασης σας με δύο βασικούς τρόπους:

  1. Μέσα από το MS Powerpoint, αρκεί να έχετε έκδοση του Office 2010 ή νεώτερη. Σε αυτή την περίπτωση η διαδικασία συνοψίζεται σε δύο βήματα:
  2. Στο μενού «Προβολή Παρουσίασης», επιλέγετε «Εγγραφή Παρουσίασης» για να

ξεκινήσετε την εγγραφή της παρουσίασης σας. Θα χρειαστείτε μικρόφωνο ώστε να

μπορέσετε να ηχογραφήσετε την ομιλία σας κατά τη διάρκεια της παρουσίασής σας.

  1. Αφού ολοκληρώσετε την παρουσίαση, επιλέξτε, από το μενού «Αρχείο», «αποθήκευση & αποστολή» (Powerpoint 2010) ή «εξαγωγή» (Powerpoint 2013 ή νεώτερο) και στη συνέχεια «Δημιουργία Βίντεο». (χρησιμοποιήστε την προκαθορισμένη επιλογή για ανάλυση 720p).

Ανάλογα με το μέγεθος του παραγόμενου βίντεο και τον τύπο του Η/Υ που χρησιμοποιείτε η παραπάνω διαδικασία μπορεί να διαρκέσει αρκετή ώρα.

Για οδηγίες για τα παραπάνω βήματα μπορείτε να συμβουλευτείτε τα παρακάτω βίντεο

  1. Μέσα από μία πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης (Skype, Zoom, Webex κλπ), μπορείτε να ξεκινήσετε μία παρουσίαση των διαφανειών σας ενεργοποιώντας ταυτόχρονα την εγγραφή (recording).

Η επιλογή Β δίνει σαφώς περισσότερες δυνατότητες εφόσον μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάμερα και να συνδυάσετε το βίντεο από την κάμερα του ομιλητή με την παρουσίαση των διαφανειών καθώς και την καταγραφή οποιουδήποτε άλλου στοιχείου της επιφάνειας εργασίας σας κατά τη διάρκεια της βιντεοσκόπησης. Να σημειωθεί ότι η επιλογή Β μπορεί να μη λειτουργεί στις δωρεάν εκδόσεις κάποιων εργαλείων (π.χ. στο Webex). Υποστηρίζεται στη δωρεάν έκδοση του Zoom (το κουμπί “Record” πρέπει να περιλαμβάνεται σε οποιοδήποτε zoom meeting ξεκινήσετε σαν ομιλητής.

Στην περίπτωση που το «Record” δεν εμφανίζεται στην γραμμή εργαλείων σας στο Zoom, μπορείτε να δείτε τις οδηγίες – στα Αγγλικά – στον παρακάτω σύνδεσμο: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362473-Local-Recordinghttps://support.zoom.us/hc/enus/articles/201362473-Local-Recording)

Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μέθοδο βιντεοσκόπησης της

παρουσίασης αρκεί το παραγόμενο βίντεο να ικανοποιεί τα τεχνικά

χαρακτηριστικά που προαναφέρθηκαν.

  1. Χρήσιμες Συμβουλές για την δημιουργία του βίντεο της παρουσίασής σας:
  • Χρησιμοποιήστε όσο το δυνατόν πιο ήσυχο χώρο.
  •  Αποφύγετε χώρους με ηχώ (μεγάλους, άδειους χώρους)
  •  Χρησιμοποιήστε καλό ακουστικό με μικρόφωνο κοντά στο στόμα, αποφεύγοντας όμως την επαφή του μικροφώνου με το στόμα ώστε να μειώσετε τον θόρυβο/παραμόρφωση.

Αποφύγετε τη χρήση του ενσωματωμένου μικροφώνου στον υπολογιστή.

  •  Κάντε μια δοκιμαστική εγγραφή δύο λεπτών και ελέγξτε την ποιότητα του ήχου και της εικόνας, τη μορφή MP4 (ή WMV) και το μέγεθος του παραγόμενου αρχείου βίντεο (το μέγιστο μέγεθος ανά 60 δευτερόλεπτα βίντεο πρέπει να είναι κάτω από 10 ΜΒ).
  • Για να ανεβάσετε το βίντεό σας σε κάποιο δικτυακό χώρο αποθήκευσης, συνιστάται ενσύρματη σύνδεση στο Διαδίκτυο. Εάν δεν είναι διαθέσιμη, μια αξιόπιστη σύνδεση Wi-Fi αρκεί.

III. Μεταφόρτωση («Ανέβασμα») του βίντεο σας (Προθεσμία: Σάββατο, 05 Μαρτίου)

Αφού δημιουργήσετε το βίντεο με την εισήγησή σας θα πρέπει να το ανεβάσετε σε κάποιο

δικτυακό χώρο διαμοιρασμού αρχείων (Google Drive, WeTransfer, Dropbox κλπ.) και να στείλετε τον αντίστοιχο σύνδεσμο διαμοιρασμού του αρχείου βίντεο μέσω e-mail στην διεύθυνση: eketegr@gmail.com

Σημαντικές Παρατηρήσεις:

  1. i) Δώστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σαν όνομα του βίντεο το σχολείο σας και τον τίτλο της δράσης
  2. ii) Στο e-mail που θα στείλετε αναγράψτε ως θέμα: «Υποβολή δράσης- σχολείο- τίτλος δράσης»,

(π.χ.  Υποβολή δράσης-1ο Γυμνάσιο Λάρισας – Κατασκευάζουμε την αυλή του σχολείου μας)

iii) Στην περίπτωση που έχετε λογαριασμό Gmail μπορείτε να στείλετε το αρχείο βίντεο μέσω ηλ. ταχυδρομείου από τον λογαριασμό Gmail σας. Αν το αρχείο είναι μεγαλύτερο από 25ΜΒ θα σας ζητηθεί από το Gmail να το ανεβάσετε στο Google Drive και να κάνετε διαμοιρασμό του αρχείου με τον παραλήπτη (eketegr@gmail.com). Δώστε τη ζητούμενη έγκριση και το βίντεο θα ανέβει αυτόματα στο Google Drive και ένας σύνδεσμος προς αυτό θα σταλεί μέσω e-mail.

  1. iv) Στην περίπτωση άλλων τρόπων διαμοιρασμού (π.χ. WeTransfer) θα δώσετε απλά το e-mail του παραλήπτη για να στείλετε τον σύνδεσμο προς το αρχείο βίντεο (αν σας ζητηθεί να

συμπληρώσετε κάποιο θέμα ή περιεχόμενο για το μήνυμά σας δείτε το ii. παραπάνω).

Για οποιοδήποτε πρόβλημα με τη δημιουργία ή μεταφόρτωση της παρουσίασής σας, μπορείτε να επικοινωνείτε εκτός της αποστολής email : eketegr@gmail.com και τηλεφωνικά στα 6973551759 ή 6937754165

Βεβαιώσεις Συμμετοχής

Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα το πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας “Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις”- Νόμος 4823/2021 Αρ. Φ. 136) στο άρθρο 32 αναφέρεται ότι η συµµετοχή σε καινοτόµα εκπαιδευτικά προγράµµατα ή σε δράσεις κοινού ενδιαφέροντος ολιγοµελούς οµάδας εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της αυτοαξιολόγησης της σχολικής µονάδας, εφόσον οδηγεί σε υλοποίηση δράσεων ή σε πανελλήνιους ή διεθνείς µαθητικούς διαγωνισµούς μοριοδοτείται με µία (1) µονάδα ανά πρόγραµµα, δράση ή διαγωνισµό και έως τρεις (3) µονάδες κατ’ ανώτατο όριο.

Βασική προϋπόθεση χορήγησης βεβαίωσης είναι να εμφανίζεται το όνομα του ενδιαφερόμενου   στο εν λόγω βίντεο στους τίτλους αρχής ή τέλους.

Η αποστολή της βεβαίωσης θα γίνει ηλεκτρονικά, αφού πρώτα:

  • Καταθέσετε 20 € στον λογαριασμό με IBAN: GR2201712550006255154638750 (τράπεζα Πειραιώς) αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας και τη διεύθυνση σας.  
  • Μας αποστείλετε  μήνυμα στο  email: eketegr@gmail.com αναγράφοντας: ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τον τίτλο της δράσης και το σχολείο σας.

Υπενθυμίζεται ότι η συμμετοχή και η παρακολούθηση ολοκλήρου του Φεστιβάλ είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αρέσει σε %d bloggers: